خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه:

نیازمند۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی به حمیل و ۵۰ روستای تابعه آن هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۹۴۷

برای گازرسانی به شهر حمیل و بیش از ۵۰ روستای حومه این شهر نیاز به اجرای خط انتقالی به طول ۱۹ کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهر حمیل در اوایل سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، سید حمید فانی با بیان این مطلب، اظهار داشت: برای گازرسانی به شهر حمیل و بیش از ۵۰ روستای حومه این شهر نیاز به اجرای خط انتقالی به طول ۱۹ کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه که به همراه نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو از این منطقه بازدید می کرد، گفت: در حال حاضر پیگیر اخذ مجوز برای شروع عملیات اجرایی خط انتقال این پروژه هستیم و پس از اخذ مجوز و تامین اعتبار بلافاصله نسبت به انتخاب پیمانکار این پروژه اقدام خواهد شد.

وی افزود: مطابق یرنامه ریزی انجام شده مقرر شده پروژه گازرسانی به شهر حمیل و روستاهای حومه آن بصورت کلی و در قالب یک پیمان به مناقصه گذاشته شود تا همزمان با گاز دار شدن شهر حمیل، روستاهای حومه این شهر نیزاز نعمت گاز بهره مند شوند.

مهندس فانی تصریح کرد: در حال حاضر ۹۶ درصد جمعیت شهری استان کرمانشاه در قالب ۲۴ شهر از گاز طبیعی بهره مند هستند و در نظرداریم تا با گازرسانی به سایر شهرهای غیر برخوردار از گاز، میزان جمعیت شهری بهره مند از نعمت گاز طبیعی را به مرز صد درصد برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز