خبرگزاری کار ایران

به همت حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی؛

همایش " اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی " در کرمانشاه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۸۳۴

همایش اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی از دیدگاه مقام معظم رهبری در استان کرمانشاه برگزار شد.

همایش «اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی» از دیدگاه مقام معظم رهبری در تالار انتظار با حضور جمعی از صاحب نظران اقتصادی – فرهنگی و مدیریتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، در این نشست دکتر منصور خاکسار، معاون برنامه ریزی سازمان ملی بهره وری معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری در این خصوصی سخنانی ایراد کردند.

در ادامه این همایش، دکتر سهراب دل انگیزان از اساتید دانشگاه در خصوص ارائه راهکار‌ها و آمارهای ارائه شده در حوزه اقتصاد سخنانی ایراد کرد.

دیگر سخنران این مراسم، عبدالرضا مصری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شعار امسال، تاکید کرد: نمایندگان استان کرمانشاه در بحثپالایشگاه آناهیتا پیگیری‌های لازم را دارند و امیدواریم که این طرح به زودی وارد فاز اجرایی شود.

در ادامه این همایش، حجت الاسلام رحمان صابری، استاد حوزه و دانشگاه نیز در خصوص فرهنگ و اقتصاد مقاومتی مطالبی را بیان داشتند.

در ابتدای این مراسم، مسعود پیرنداخ، دبیر همایش، هدف از برگزاری این همایش مطالبی را بیان داشت و ضمن گلایه از عدم حضور برخی از مدیران اقتصادی در این نشست، خواستار تشکیل و تداوم برگزاری چنین همایش‌هایی شد.

در این همایش مدیران و تولیدکنندگان اقتصادی به طرح دیدگاه‌های خود در این زمینه پرداختند و ضمن ارائه راهکار، خواستار مساعدت مسئولین امر شدند.

در پایان این همایش به کارآفرینان بر‌تر و اقتصاد محوران و تولیدکنندگان حوزه استان تندیس‌هایی به رسم یاد بود اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز