خبرگزاری کار ایران

موزونی در گفتگو با ایلنا:

همایش " فرشته‌های کاغذی " با شعار " یار مهربان تنها نیست " برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۳۰۵

با هدف ترویج مطالعه در بین کودکان و نوجوانان، همایش " فرشته های کاغذی " با شعار " یار مهربان تنها نیست "، در کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برگزار شد.

رضا موزونی بیان داشت: همایش " فرشته‌های کاغذی " با شعار " یار مهربان تنها نیست " از فروردین ماه تا پایان شهریور برگزار شد که بچه‌های عضو ۳۰ کتابخانه کانون در آن شرکت کرده‌اند و همراه مربی خود ۱۰۶ هزار جلد کتاب را مطالعه و ۸۲ هزار جلد را خلاصه نویسی کرده‌اند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا از کرمانشاه گفت: بدلیل اینکه بچه‌ها تلاش خود را به شکل جذاب تری ببینند، این حرکت فرهنگی را به هم متصل کرده که حدود ۲۴ کیلومتر بوده است.

وی افزود: در این طرح ۳ هزار کودک شرکت کرده‌اند که ۶۰ نفر برگزیده و از آن‌ها تجلیل بعمل آورده‌ایم. همچنیین بالا‌ترین آمار کتابخوانی را شهرک دولت آباد به خود اختصاص داده و خانم خورشیدی با اینکه سن کمی دارد در این مدت ۴۶۸ جلد کتاب را مطالعه کرده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اظهار داشت: از نویسنده کودک و نوجوان خانم «کلر ژوبرت» با توجه به اینکه آثاری از ایشان در کتب درسی ابتدایی آمده است دعوت کرده که کودکان با این شخصیت از نزدیک آشنا شوند و کودکان بر‌تر در یک نشست تخصصی آثار این نویسنده را نقد کنند.

در این همایش اولین تریبون مختص کودکان نیز رو نمایی شد چراکه یکی از دغدغه‌های کودکان به واسطه قد کوتاهی که داشتند وجود تریبونی بود که نیاز به گذاشتن صندلی زیر پا نداشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز