خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان؛

کتابخانه الغدیر شهر کرمانشاه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۹۰۱

کتابخانه الغدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی با حضور جمعی از مسئولین افتتاح شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در مراسم افتتاحیه کتابخانه الغدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه مساحت این کتابخانه را سه هزار متر مربع دانست و اظهار کرد: این کتابخانه با زیربنای هزار متر مربع فضای مناسبی برای کتابخوانان استان خواهد بود.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، بیژن راستی فر افزود: این کتابخانه در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار جلد کتاب دارد و امید است بتواند فضای مناسبی را برای جامعه مطالعاتی استان فراهم آورد.

وی در ادامه با بیان اینکه بر اساس توافقات صورت گرفته این کتابخانه به مدت ۱۵ سال در اختیار کتابخانه‌های عمومی استان قرار گرفته، ابراز امیدواری کرد: این کتابخانه بتواند شرایط مناسبی را برای مراجعان خود فراهم آورد.

این مقام مسئول در ادامه استفاده از این کتابخانه را برای عموم همشهریان آزاد دانست و افزود: این کتابخانه در فهرست کتابخانه‌های نهادی استان قرار دارد.

به گفته راستی فر در حال حاضر ۸۵ باب کتابخانه در سطح استان وجود دارد که از این تعداد ۶۷ باب کتابخانه نهادی و ۱۸ باب کتابخانه مشارکتی هستند.

راستی فر گفت: در حال حاضر بیش از ۶۰ هزار نفر از کرمانشاهیان عضو کتابخانه‌های عمومی هستند.

در این مراسم عضو هیئت امنا و مشاور دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه و جمعی دیگر از مسئولین حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز