خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری کرمانشاه:

باید برای رفع تکدی‌گری در کرمانشاه راهکار داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۲۴۵

همه باید در قبال نیازمندان احساس مسئولیت کنیم، چون این افراد از خانواده‌های خود ما هستند که متاسفانه اکنون دچار آسیب های اجتماعی شده‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان استان کرمانشاه اظهار داشت: از سازمان‌های ذیربط و ذیصلاح در حوزه مسائل اجتماعی استان می خواهیم که در مورد ساماندهی متکدیان و نیازمندان استان با توجه به شروع فصل سرما٬ با جدیت و اهتمام بیشتری ورود پیدا کنند، به خاطر اینکه این افراد از خانواده‌های همین استان هستند که در اثر عواملی دچار رنج و خسران مالی شده اند ولی الان به پدیده تکدی گری در جامعه روی آورده اند که جای پیگیری دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، آیت الله گفت: ما بدنبال مقصر و متهم در استان نیستیم٬ بلکه بنا به مسئولیتی که در حوزه مسائل اجتماعی استان دارم٬ مکلفم در این حوزه ورود پیدا کنم و راهکار اجرایی و برنامه ریزی اجتماعی به منظور حل مشکلاتی از این قبیل داشته باشیم.

معاون استاندار کرمانشاه همچنین ایجاد بسترهای مناسب به منظور توانمند نمودن و فرهنگ سازی در خصوص رفع موانع اشتغال برای افراد نیازمند استان را ضروری برشمرد و گفت: از نهادهای حمایتی و پشتیبان در این حوزه می خواهیم که برنامه ریزی بلند مدت به منظور ارتقای فکری این افراد را در دستور کار خود قرار دهند.

وی در ادامه گفت: اردوگاه‌های محل استقرار افراد متکدی باید مرکز بازدارندگی و کانون اصلاح و تربیت افراد متکدی باشد، نه اینکه آنها را دوباره به حال اولیه خودشان رها کند و کار موثری و تربیتی خاصی انجام نگرفته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز