خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه:

۱۷ هزار مشترک به شرکت گاز استان کرمانشاه اضافه شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۹۹۳

در شش ماهه اخیر سال جاری بیش از ۱۷ هزار مشترک جدید به شرکت گاز استان کرمانشاه اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اظهار داشت: در شش ماهه اول سال جاری با انجام ۳۶۰ کیلومتر شبکه گذاری و نصب ۳ هزار و ۶۰۰ انشعاب گاز در مجموع ۱۷ هزار مشترک به مشترکان گاز در استان کرمانشاه افزوده شد که از این تعداد ۱۴ هزار مشترک مربوط به بخش شهری و سه هزار مشترک مربوط به روستاهای استان بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سیدحمید فانی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون شهر هلشی و ۱۳ روستای استان به شبکه گاز متصل شده‌اند که با احتساب این اقدامات هم اکنون ۲۴ شهر و ۲۶۹ روستا از گاز طبیعی بهره‌مند هستند که ۹۶ درصد جمعیت شهری و ۳۲ درصد جمعیت روستایی استان را شامل می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر گازرسانی به ۳۰۲ روستا در دست اجرا است و گازرسانی به ۱۷۰ روستا نیز در مراحل مختلف پیمان سپاری، طراحی و مطالعه است که با اجرای این طرح‌ها کمبودهای استان در بخش گازرسانی روستایی نسبت به میانگین کشوری برطرف می‌شود.

فانی اظهار داشت: در بخش شهری نیز گازرسانی به شهر باینگان در دست اجراست و گازرسانی به شهرهای حمیل، ازگله، نوسود و نودشه نیز در مرحله اخذ مجوز و مطالعه و بررسی اقتصادی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گازرسانی به شهرک‌های صنعتی و جایگاه‌های «سی. ان. جی» را از دیگر اقدامات این شرکت عنوان کرد و گفت: تاکنون به ۱۴ شهرک صنعتی و ۶۶ جایگاه «سی. ان. جی» در استان کرمانشاه گازرسانی شده است و گازرسانی به ۲ شهرک صنعتی و ۱۲ جایگاه سی. ان. جی در در دست اجراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز