خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور؛

آغاز طرح سرشماری عمومی کشاورزی در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۴۰۲

طرح سرشماری عمومی کشاورزی از امروز، پنجم مهرماه همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه آغاز و تا هجدهم آبان ماه ادامه دارد.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری کرمانشاه از آغاز عملیات میدانی طرح سرشماری عمومی کشاورزی ۹۳ در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، مژگان نمکیان صبح شنبه با اشاره به این مطلب که با تدابیر اتخاذ شده استان کرمانشاه آماده اجرای مطلوب و به موقع چهارمین سرشماری عمومی کشاورزی است، گفت: تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

وی افزود: سرشماری عمومی کشاورزی هر ۱۰ سال یکبار صورت می پذیرد و در این سرشماری، اطلاعات واحدهای کشاورزی از طریق مصاحبه با بهره برداران کشاورزی و موسسات و شرکت های عمومی دارای فعالیت کشاورزی اخذ می شود.

نمکیان در ادامه تصریح کرد: هدف از سرشماری کشاورزی جمع آوری اطلاعات پایه ای و ساختاری در زمینه کشاورزی برای برنامه ریزی آگاهانه به منظور تدوین سند توسعه و شکوفایی اقتصاد کشور و خودکفایی و خوداتکایی ملی و توسعه روستایی است.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری کرمانشاه اظهار داشت: چهارمین سرشماری عمومی کشاورزی در استان کرمانشاه توسط ۲۰۰ نفر از عوامل اجرایی در دو هزار و ۶۲۲ آبادی دارای سکنه و ۳۱ شهر اجرا می شود.

یادآور می شود، نتایج اولیه تفصیلی طرح سرشماری عمومی کشاورزی در نقاط شهری تا پایان بهمن ماه و نتایج اولیه سرشماری این طرح در نقاط روستایی تا پایان مرداد ماه سال آینده اعلام خواهد شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز