خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار کرمانشاه؛

بازسازی " نفت شهر " شروع شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۲۴۵

در مراسمی با حضور استاندار کرمانشاه و با رمز یا جواد الائمه بازسازی شهر " نفت " قصرشیرین شروع شد.

با حضور استاندار کرمانشاه و نیز برخی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، بازسازی شهر " نفت " قصرشیرین شروع شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در قصرشیرین، مهندس ابرهیم رضایی بابادی استاندار کرمانشاه در این مراسم از تخصیص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار مالی برای شروع باسازی نفت شهر توسط دولت خبرداد و گفت: تسریع در بازسازی و اتمام این پروژه فقط با مشارکت و حضور همه جانبه مردم اجرایی است.

رضایی حضور مردم را شرط اصلی برای اجرای بازسازی این شهر مرزی عنوان کرد و گفت: ما قول می دهیم نهایت اهتمام و تلاش خود را برای بازسازی این شهر بکار گیریم اما حضور مردم تمام کننده این موضوع است.

وی با معرفی مهندس مجتبی نیک کردار معاون عمرانی استانداری به عنوان مسئولیت بازسازی در نفت شهر٬خاطرنشان کرد: از همه دستگاه های ذیربط می خواهیم که در اجرای این پروژه کوشا و ساعی باشند.

مهندس رضایی همچنین تصریح کرد: بازسازی شهر نفت شهر زمینه ساز اشتغال ٬ کار و سکونت مردمی خواهد شد که قبلا از این منطقه مهاجرت کرده اند.

وی افزود: تلاش داریم تا نقاط مرزی استان را آباد کنیم و شکوفایی نفت شهر یکی از این اهداف مهم است و در جلسه ای که اخیرا با دکتر نوبخت معاون محترم برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهورداشتیم به صورت ویژه و موردی راجب بازسازی نفت شهر بحثوتبادل نظر صورت گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد: انشاءاله در آینده نزدیک شاهد تخصیص اعتبار مالی بیشتری برای بازسازی این شهر مرزی هستیم.

همچنین در این مراسم نماینده مردم شهرستان های سرپل ذهاب ٬ قصرشیرین و گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: به منظور تسریع در طرح باسازی نفت شهر و تخصیص اعتبارات مالی بیشتر٬ این موضوع را در صحن علنی مجلس مطرح خواهم کرد.

فتح اله حسینی افزود: خوشبختانه مدیریت ارشد استان کرمانشاه جناب مهندس رضایی استاندار محترم دغدغه خاطر ویژه ای نسبت به باسازی نفت شهر دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.

حسینی تصریح کرد: همچنین مجلس شورای اسلامی این آمادگی را دارد تا در خصوص بازسازی این شهر مرزی کمک بیشتری به استان بکند.

همچنین حاج جعفر همتی مشاور عالی استاندار در این مراسم خاطرنشان کرد: شهر مرزی نفت شهر زمانی دارای ۱۵ هزار نفر جمعیت بود و یکی از شهرهای زیبای کشور بود چون هم جغرافیای مناسبی دارد و هم مردمانی مهربان و انساندوست که در نوع خود بی نظیر بودند.

وی گفت: بنده مفتخر هستم که شهروندی نفت شهری هستم اما از مسئولین محترم خواستاریم که در خصوص بازسازی ٬ راه اندازی بازارچه مرزی و ایجاد اشتغال مردم بصورت ویژه اقدام کنند تا اینکه مردمان اصلی این شهر به منطقه خود برگردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز