خبرگزاری کار ایران

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه:

شهرداران برای جلوگیری از مشکل آبگرفتگی در شهرهای کرمانشاه تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۲۶۵

بارش اولین بار در هر سال، موجب آبگرفتگی و وقوع سیلاب‌ها در بعضی از شهرهای استان کرمانشاه شده لذا شهرداران برای جلوگیری از این مشکل در سال جاری باید تلاش و اهتمام داشته باشند.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه در نشست فرماندارن با استاندار کرمانشاه اظهارکرد: طبق پیش بینی های صورت گرفته خوشبختانه پائیز امسال پر باران است. لذا فرمانداران برای جلوگیری از وقوع سیلاب به ویژه در اولین بارندگی نسبت به لایروبی رودها و پاکسازی جوی ها هر چه سریعتر اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مهندس مجتبی نیک کردار تاکید کرد: فرمانداران باید از شهرداران بخواهند که در این خصوص با برنامه وارد کار شوند و مانع از وقوع سیلاب در شهرها بویژه برای اولین بارندگی شوند.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: بارش اولین بار در هر سال موجب آبگرفتگی و وقوع سیلاب ها در بعضی از شهرها شده لذا شهرداران برای جلوگیری از این مشکل در سالجاری باید تلاش و اهتمام داشته باشند.

همچنین آیت اله آزرمی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری در این جلسه طی سخنانی، بر تمهیدات لازم از سوی فرمانداران برای بازگشایی مدارس تاکید کرد.

وی افزود: فرمانداران در این زمینه باید ضمن تلاش برای برپایی یک مراسم سخنرانی مناسب و علمی، زمینه را برای رغبت بیشتر نزد دانش آموزان برای تلاش جهت تحصیل فراهم سازند.

آزرمی گفت: دانش آموزان آینده سازان مملکت و بسیار ارزشمند هستند و باید برای شکوفایی علمی آنها تلاش و جدیت داشته باشیم.

وی بیان کرد: فرمانداران برای بازگشایی مدارس در اول مهرماه از آموزش و پرورش شهرستان ها، برنامه های متنوع بخواهند و همگی با تلاش زمینه را برای شکوفایی علمی دانش آموزان فراهم سازیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز