خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

۱۰ اثر در همایش ملی سیره امام رضا(ع) برگزیده می‌شوند

کد خبر : ۲۰۰۶۱۳

از ۱۲۰ اثر ارسالی به همایش ملی علمی و پژوهشی سیره و سیمای امام رضا(ع) در آینه ادبیات معاصر کرمانشاه ۱۰ مقاله به عنوان اثر برگزیده تجلیل خواهند شد.

آئین اختتامیه همایش ملی علمی و پژوهشی سیره و سیمای امام رضا(ع) در آینه ادبیات معاصر از سری برنامه‌های دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با حضور آیت‌الله سیدمحمد قائم‌مقامی از اندیشمندان حوزه فرهنگ رضوی و پرفسور اختر مهدی استاد دانشگاه جواهر لعل نهرو هندوستان به عنوان رضوی پژوه بر‌تر صبح امروز در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، در این مراسم مدیر کل امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ناظر علمی همایش علمی پژوهشی سیره امام رضا(ع) در آینه ادبیات معاصر، ائمه جمعه اهل سنت استان و مدیران استانی کرمانشاه حضور داشتند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: از مجموع ۱۲ همایش برگزار شده سیره و سیمای امام رضا(ع) در آینه ادبیات معاصر کرمانشاه افتخار میزبانی از هشت دوره را داشته است.

ابراهیم رحیمی زنگنه اظهار داشت: پس از فراخوان آثار از سراسر کشور با استقبال گسترده اساتید، طلاب و دانشجویان و… مواجه شدیم به گونه‌ای که ۱۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت در این همایش نسبت به سال گذشته با رشد دو برابری همراه بوده است، گفت: ۱۰ نفر از اساتید برجسته آثار ارسالی به جشنواره را داوری خواهند کرد که از میان این آثار ۱۰ اثر بر‌تر انتخاب و تقدیر خواهند شد.

رحیمی تصریح کرد: از مجوعه آثار ارسال شده به جشنواره نیز ۴۰ اثر در مجموعه مقالات به چاپ خواهد رسید.

این مسئول فرهنگی با اشاره به اینکه از بعد نظری و زیرشاخه‌ها همایش ملی علمی و پژوهشی سیره و سیمای امام رضا(ع) در آینه ادبیات معاصر در سه سطح برگزار می‌شود، اظهار داشت: این سه سطح شامل اساتید و پژوهشگران بر‌تر، دانشجویان و طلاب و نوقلمان خواهد بود.

این مسئول با اشاره به ضرورت تمسک به سیره اهل بیت(ع) در ادره امور فرهنگی کشور راه برون رفت از ناهنجاری‌های فرهنگی و مقابله با آن‌ها را تبیین این سیره در اجرای همه امور عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز