خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمانشاه:

متاسفانه نگاه مرکز نشینان کشور فقط به شهرهای جنگ زده جنوبی بود

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۵۳۳

پادگان ابوذر کرمانشاه کمتر از دوکوهه نیست و بسیاری از کسانی که به خط مقدم می رفتند، از این پادگان بودند.

فرماندار شهرستان کرمانشاه در دیداری که با مریم مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس داشت به مظلومیت زنان، خصوصا زنان زاگرس نشین اشاره کرد و گفت: این زنان بودند که در آماج موشک باران رژیم بعثدر کرمانشاه، اسطوره صبر و استقامت بوده و مقاومت می‌کردند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، فضل الله رنجبر گفت: متاسفانه نگاه مرکز نشینان کشور فقط به شهرهای جنگ زده جنوبی بود و جنوب را برجسته می‌کنند و این در حالی است که پادگان ابوذر کرمانشاه کمتر از دوکوهه نیست و بسیاری از کسانی که به خط مقدم می‌رفتند از این پادگان بودند.

رنجبر تاکید کرد: باید نگاه به مرزهای غرب کشور بیشتر شود.

وی گفت: با وجود شیطنت دشمنان در مرزهای ما هم‌اکنون یکی از امن‌ترین مرزهای کشور را داریم.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه آیا نباید کرمانشاه یک موزه جنگ در خور داشته باشد، گفت: هم‌اکنون همدان از یک موزه جنگ مفصل برخوردار بوده و کرمانشاه از آن محروم است.

وی محل بنیاد حفظ آثار استان کرمانشاه را یکی از مکان‌هایی که آماج موشک‌های دشمن بوده عنوان کرد و گفت: ۷۶ تن در این مکان شهید شدند اما مغفول مانده است و باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز