خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه ای؛

خبرنگاران کرمانشاهی آمادگی خود را برای حضور در غزه اعلام کردند

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۶۰۵

جمع زیادی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای آمادگی خود را برای حضور در غزه و دفاع از مردم مظلوم آن اعلام کردند.

جمع زیادی از خبرنگاران فعال در خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، نشریات و… در استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای آمادگی خود را برای حضور در غزه و پوشش مظلومت های بیشمار مردم ستمدیده آن اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، در این بیانیه ای که نسخه ای از آن در اختیار دفتر خبرگزاری ایلنای کرمانشاه قرار گرفته، آمده است: دنیای اسلام امروز بیش از گذشته شاهد حوادثی غریب است که نقش رسانه ها را در آن بسیار متمایز می کند. در این شرایط که کشتار در نقاط مختلف توسط خبرگزاری های صهیونیستی و کارتل ها رسانه ای آنان تحت سانسور شدید قرار گرفته است، یکی از وظایف مسلمانان فعال در حوزه رسانه مقابله با این شرایط است.

در ادامه این بیانیه می خوانیم: در این برهه از زمان که حقایق کشتار مردم مظلوم غزه توسط رسانه‌های منافقی نظیر بی‌بی‌سی و دیگر رسانه های از این دست، نادیده گرفته می شود، ما خبرنگاران استان کرمانشاه اعلام آمادگی می کنیم تا با حضور در غزه نسبت به شکستن این سانسور خبری شدید اقدام نماییم.

خبرنگاران کرمانشاهی در این بیانیه تاکید کرده اند: در این شرایط امید است دیگر رسانه های ارزشی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران نیز در این راه ما راه همراهی کرده تا بتوانیم قدمی در راه مقابله با ظلم و یاری رساندن به مظلوم که همانا شعار اصلی مسلمانان است، بر داریم.

در این بیانیه، اسامی خبرنگاران خبرگزاری های مهر، فارس، ایلنا، ایکنا، مرصادنیوز، نسیم و… به چشم می خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز