خبرگزاری کار ایران

" شهرام شکوهی " در کرمانشاه کنسرت برگزار می کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۸۴۹

شهرام شکوهی از خوانندگان مطرح کشور، به دعوت از هفته نامه " پویان غرب " در کرمانشاه کنسرت برگزار می کند.

مدیرمسئول هفته نامه پویان غرب با تایید این خبر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنای استان کرمانشاه گفت: بعد از آنکه در چند سال پیش افرادی به خاطر برخورد با هاشمی، استاندار وقت کرمانشاه، کنسرت حسام الدین سراج را تعطیل کردند و آن واقعه ناخوش آیند ضربه فرهنگی بسیار بدی بر پیکر استان وارد کرد، این روزها شخصیتهای فرهنگی استان کرمانشاه با راه اندازی کنسرت های مختلف موسیقی قصد دارند چهره کرمانشاه را فرهنگی، امن و فهیم و هنر دوست نشان دهند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، حسینی اظهار داشت: این تصویر سازی زیبا و نمایش چهره مردم کرمانشاه به سراسر کشور باعثرونق اقتصادی و فرهنگی شده و این استان در ذهن سرمایه گذاران و تصمیم سازان کشوری نقشی مثبت و موثر پیدا خواهد کرد.

این فعال رسانه ای تاکید کرد: این کنسرت بعد از ماه مبارک رمضان در شهر کرمانشاه برای علاقمندان برگزار می شود.

وی تاکید کرد: امیدواریم با این کار، یکبار دیگر توان فرهنگی استان و علاقه مندی مردم فرهنگ دوست کرمانشاه به تصویر کشیده شود.

صاحب امتیاز هفته نامه پویان غرب در پایان بیان داشت: قطعا این همایشهای فرهنگی به کنسرت ها نباید محدود شود و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و قرآنی و همایشهای کشوری و بین المللی و همچنین برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و بین المللی در رشته های مختلف ورزشی استان کرمانشاه را بیش از پیش آماده بستر سازی سرمایه گذاری خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز