خبرگزاری کار ایران

زن و شوهر مامورنما به دام پلیس افتادند

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۴۵۸

مرد و زنی که در پوشش مامور پلیس آگاهی به منزل یک شهروند کرمانشاهی مراجعه و اقدام به سرقت ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد کرده بودند، در شهرستان شهریار شناسایی و دستگیر شدند.

زن و شوهر مامورنما پس از مدت کوتاهی توسط پلیس آگاهی استان کرمانشاه دستگیر شدند.
رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ایلنا از کرمانشاه با تایید این خبر، اظهار داشت: چندی پیش یکی از شهروندان کرمانشاه از سرقت اموال خبر داده بود.
سرهنگ علیرضا مرزبانی گفت: این خانم که توسط چند نفر از افراد مورد سرقت قرار گرفته بود برای رسیدگی به پرونده خود به پلیس آگاهی استان کرمانشاه مراجعه می‌کند.
مرزبانی تاکید کرد: در اظهارات این شهروند کرمانشاهی معلوم شد که مرد و زنی در پوشش مامور پلیس آگاهی به منزل وی مراجعه و اقدام به سرقت ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد می‌کنند.
وی گفت: کار بررسی و شناسایی این دو متهم در دستور کار پلیس آگاهی استان کرمانشاه قرار می‌گیرد و با انجام یکسری کارهای پلیس بعد از مدت کوتاهی مخفیگاه این متهمان در شهرستان شهریار شناسایی می‌شود.
رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه اظهار داشت: ماموران آگاهی استان کرمانشاه با اخذ حکم قضایی به شهرستان شهریار عزیمت می‌کنند و در یک عملیات حساب شده و دقیق متهم را در محل اختفایشان دستگیر می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز