خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت احزاب اصولگرای کرمانشاه به مناسبت درگذشت آیت الله زرندی

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۴۲۴

درگذشت عالم مجاهد وفقیه گرانقدر حضرت آیت الله زرندی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری را به ولی امر مسلمین جهان، خانواده محترمشان و عموم مردم غیور استان کرمانشاه تسلیت عرض می نمائیم.

احزاب اصولگرای استان کرمانشاه درگذشت آیت الله زرندی را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، به همین مناسبت حزب موتلفه اسلامی شاخه کرمانشاه و جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان کرمانشاه در پیام های جداگانه ای درگذشت آیت الله زرندی را تسلیت گفتند.

در پیام حزب موتلفه اسلامی شاخه کرمانشاه آمده است:

" درگذشت عالم مجاهد وفقیه گرانقدر حضرت آیت الله زرندی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری را به ولی امر مسلمین جهان، خانواده محترمشان و عموم مردم غیور استان کرمانشاه تسلیت عرض می نمائیم. "

همچنین در پیام تسلیت جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان کرمانشاه آمده است:

" در پی خبر درگذشت حضرت ایت الله زرندی نماینده محترم مردم ایثارگر کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان کرمانشاه این مصیبت بزرگ را به محضر مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، خانواده های معظم شهدا و ایثارگر، شاگردان و ارداتمندان ایشان، بخصوص مردم خداجوی استان کرمانشاه وخانواده شریف آن فقید سعید تسلیت گفته و علو درجات را برای روح بلند آن عالم مجاهد از خداوند سبحان مسئلت می نماییم. "

مرحوم آیت الله زرندی به حکم امام خمینی(ره) در سال ۶۳ بعد از شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی به عنوان امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه منصوب شده بود و این مسئولیت را تا سال ۸۶ برعهده داشت.

آیت الله زرندی در دوره های اول، دوم، سوم و چهارم مجلس خبرگان رهبری به عنوان نماینده مردم کرمانشاه در این مجلس حضور داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز