خبرگزاری کار ایران

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در کرمانشاه عنوان کرد:

اصلاح طلبان و اصول گرایان امروز باید حرف خود را ثابت کنند / به زاگرس نشین بودنم افتخار می کنم

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۹۸۷

اصلاح طلبان و اصول گرایانی که خود را سرباز انقلاب و نظام و پیرو ولایت فقیه می دانند امروز باید گفته و حرف خود را ثابت کنند.

محسن رضایی در مراسم روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی که به مناسبت فتح خرمشهر در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: کرمانشاه و کرمانشاهی ها در پیروزی انقلاب و نظام در دوران دفاع مقدس تقش بی نظیری داشتند و با شجاعت تمام در سه جبهه می جنگیدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنای استان کرمانشاه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جبهه اول در شهرهای اشغالی خود نظیر قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب بود، جبهه دوم مبارزه با گروه های ضد انقلاب و جبهه سوم هم اعزام نیرو به جبهه های خوزستان بود که این اوج ایثار و شهامت مردمان کرمانشاه بود که همگان مشاهده کردند.

رضایی فزودد: مردم کرمانشاه علاوه بر حضور فعال و چشمگیر در جبهه غرب با اعزام نیرو به جبهه های جنوب هم نقش خود را در پیروزی شکوهمند دوران دفاع به خوبی ایفا کردند.

وی یادآور شد: کرمانشاه در عملیات شکوهمند بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد ۴۶ شهید و بیش از یکصد جانباز تقدیم اسلام و انقلاب کرد تا حضوری بسیار فعال و چشمگیر در دوران دفاع مقدس ایفا کرده باشد.

وی ادامه داد: امروز زمان کار و سازندگی فرا رسیده است و باید با همت مسئولین استانی و حمایت های مقامات کشوری زمینه های توسعه و پیشرفت همه جانبه این دیار همیشه سرافراز و زاگرس نشین که خودم جزو زاگرس نشینان هستم و به آن هم افتخار می کنم فراهم شود.

رضایی گفت: مرزهای کرمانشاه در حالی توان صادرات ۱۰ میلیارد دلاری را دارند که در حال حاضر تنها شاهد صادرات سه میلیارد دلاری از این مرزها هستیم که آن هم تنها یک میلیارد دلار سهم خود استان است در حالی که باید روی این موضوع بیشتر کار شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود به تحریم های دشمنان علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: دشمنان وقتی دیدند از طریق جنگ و حضور در میدان نبرد کاری از پیش ببرند، حربه دیگری را در دستور کار خود قرار داده و از طریق اقتصاد وارد میدان شدند و بخشی از اقتصاد و تجارت ما را اشغال کردند.

وی با بیان اینکه نظام از مذاکرات هسته ای و از تیم مذاکره کننده حمایت می کند، خاطرنشان کرد: دلیل حمایت ما هم نظارت کامل رهبری بر جریان مذاکرات و تائید ایشان است.

رضایی با بیان اینکه امروز زمان جنگ ها و منازعات سیاسی داخلی نیست و تمامی احزاب و گروه ها باید دست به دست هم برای موفقیت و عبور کشور از تحریم های دشمنان تلاش کنند، خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان و اصول گرایانی که خود را سرباز انقلاب و نظام و پیرو ولایت فقیه می دانند امروز باید گفته و حرف خود را ثابت کنند.

وی گفت: دشمنان با علم به اینکه ایران از لحاظ اقتصادی ضعیف تر از سایر بخش هاست همین نقطه را هدف گرفته و بیشترین فشار را از این ناحیه به ملت ایران وارد می کنند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب امروز با یک جنگ تمام عیار اقتصادی روبرو هستیم.

رضایی در ادامه اظهار داشت: تحریم های دشمنان را باید در زمین های کشاورزی و چرخ های صنعتی کشور با کار و تلاش شبانه روزی دفن کنیم تا این حربه دشمنان را نیز نقش بر آب و شرشان به خودشان بازگردانده شود.

وی گفت: در اینکه ما مقداری از لحاظ اقتصادی ضعیف هستیم تردیدی نیست اما باید با کمک بخش خصوصی و حمایت و پشتوانه دولت این ضعف را از بین ببریم و کاری کنیم که فشاری به مردم وارد نشود.

رضایی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به فضل الهی تحریم های اقتصادی را پشت سرخواهد گذاشت و دشمنان از این حربه هیچ بهره ای نخواهند برد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه اظهار داشت: اقتدار سیاسی و توان بالای دفاعی ایران امروز به گونه ایست که هیچ موشک و هواپیمایی نمی تواند امنیت کشورمان را تهدید کند.

رضایی ادامه داد: امکانات موشکی و تسلیحات پیشرفته ای که در اختیار داریم عملا اجازه هرگونه عکس العمل و واکنش را از دشمنان گرفته است تا ایران اسلامی امروز از لحاظ سیاسی جایگاه ممتازی در جهان داشته باشد.

وی همچنین به عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، اشاره کرد و گفت: فتح خرمشهر اقتدار و عظمت انقلاب را به جهانیان ثابت و به آنان فهماند که نمی توانند نظام را شکست دهند.

رضایی گفت: آزادی خرمشهر ثابت کرد انقلاب اسلامی تا ابد پایدار است و در ادامه نیز روحیه رزمندگان را بسیار مضاعف کرد تا آن جا که در چهار سال پایانی جنگ دشمنان به ما التماس می کردند که دست از سرشان برداریم و شهری از عراق را تصرف نکنیم.

وی گفت: ما در اواخر جنگ آنچنان قدرتمند شده بودیم که حتی تا مرزهای عراق نیز نفوذ کردیم و عملا دشمنان را به قبول شکستی مفتضحانه واردار کردیم.

رضایی در پایان ابراز امیدواری کرد با تبعیت از ولایت فقیه و وحدت و همدلی میان مسئولین زمینه های اقتدار بیش از پیش کشورمان فراهم و روزی فرا برسدکه ایران در تمامی ابعاد به یکی از قدرت های جهانی تبدیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز