خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه خبر داد:

سلامت دغدغه اصلی و بنیادین مردم است / جایگاه ویژه بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه در غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۹۵۶

اجرای طرح تحول سلامت دغدغه اصلی و بنیادین مردم با اجرای کامل و درست آن برطرف خواهد شد و بدون شک بیانگر توجه ویژه دولت تدبیر و امید به مقوله سلامت جامعه است.

استاندار کرمانشاه پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاح مرکز پیوند مغز استخوان دکه در بیارستان امام رضا(ع) کرمانشاه برگزار شد، در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به هزینه‌های درمانی که مردم در سال‌های گذشته پرداخت کرده‌اند و نیز اتلاف وقتی که برای خرید دارو و سایر تجهیزات پزشکی وجود داشت، اجرای این طرح بسیار موثر بوده و نشان دهنده توجه دولت تدبیر و امید به مقوله درمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم رضایی گفت: آغاز اجرای طرح تحول نظام سلامت از روز گذشته با توجه به جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مردم و ارتقاء وضعیت سلامت آنان در عین اهمیت خدمت بسیار کوچکی از سوی دولت بوده و دولت تدبیر و امید توسعه و تداوم این خدمات را در دستور کار دارد.

وی افزود: با توجه به اقدامات خوبی که در طرح تحول نظام سلامت جامعه لحاظ شده اما همچنان با استاندارد‌های جهانی فاصله بسیاری داریم که با جدیت و تلاش بیشتر همه مسئولین سلامت استان باید تا حد امکان و با سرعت هرچه بیشتر از این فاصله بکاهیم.

وی در ادامه با اشاره به سلامت بدن به عنوان مهم‌ترین بخش زندگی هر انسان، افزود: اجرای طرح تحول سلامت دغدغه اصلی و بنیادین مردم با اجرای کامل و درست آن برطرف خواهد شد و بدون شک بیانگر توجه ویژه دولت تدبیر و امید به مقوله سلامت جامعه است.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه بیمارستان امام رضا(ع) در منطقه، افزود: با توجه به خدمات فوق تخصصی و ویژه‌ای که این مرکز در غرب کشور انجام می‌دهد، ایجاد تغییر و تحول در فضای آن بسیار ضروری است و امیدواریم با ایجاد این تغییرات گام مهمی در ارتقاء سلامت و رضایتمندی مردم برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز