خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر امورخارجه:

فرودگاه شهید اشرافی اصفهانی کرمانشاه مطابق با استانداردهای جهانی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۵۳۲

وضعیت کنونی فرودگاه شهید اشرافی اصفهانی از نظر دارا بودن استانداردهای جهانی مطلوب است و می توان از این فرودگاه برای پروازی برون مرزی به دیگر کشورها نیز استفاده کرد.

«حسن قشقاوی» در مراسم افتتاح دفتر صدور ویزای فرودگاهی در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه با همراه استاندار و حسینی نماینده مردم قصرشیرین، حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از استان کرمانشاه، معاون وزیر امورخارجه در این مراسم اظهار داشت: از امروز صدور ویزای فرودگاهی از طریق فرودگاه بین المللی شهر اشرفی اصفهانی کرمانشاه انجام می‌گیرد.

قشقاوی تاکید کرد: وضعیت کنونی فرودگاه شهید اشرافی اصفهانی از نظر دارا بودن استانداردهای جهانی مطلوب است و می‌توان از این فرودگاه برای پروازی برون مرزی به دیگر کشور‌ها نیز استفاده کرد.

معاون وزیر امورخارجه گفت: در حال حاضر از طریق این فرودگاه به کشور ترکیه پرواز انجام می‌گیرد و هیات دولت یازدهم نیز وعده داده است که کشور عراق را به لیست این پرواز‌ها اضافه کند.

وی بیان داشت: اگر بتوانیم که تعداد پروازهای خارجی را از طریق فرودگاههایی همانند فرودگاه شهید اشرافی اصفهانی توسعه دهیم بی‌شک می‌توانیم شاهد افزایش بخض گردشگری و توریسم در کشور و استان‌های مذکور باشیم.

معاون وزیر امورخارجه در پایان سخنان خود گفت: آمارهای منتشره نشان می‌دهد که در سال ۹۲ بیش از ۲ میلیون نفر از مردم کشور عراق به ایران سفر داشته باشند که این می‌تواند زمینه‌های گردشگری را تقویت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز