خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

تجلیل از مقام معلم ارج نهادن به علم و ادب است

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۹۶۳

هیچ زبانی قادر به بازگویی قدر و منزلت معلمان نیست و بر این اساس تجلیل از مقام معلم ارج نهادن به علم و ادب است.

ایلنا: استاندار کرمانشاه گفت: هیچ زبانی قادر به بازگویی قدر و منزلت معلمان نیست، زیرا جایگاه معلمان جایگاه انبیای الهی است و تجلیل از مقام آنان ارج نهادن به علم و ادب است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم رضایی بابادی، استاندار کرمانشاه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: تجلیل از مقام معلم در واقع تجلیل از مقام علم، دانش و ادب است و بر این اساس همه باید قدردان زحمات این قشر فرهیخته و زحمتکش باشیم.

وی افزود: همه مسئولین کشور جایگاه امروزی خود را مدیون معلمان زحمتکش خود هستند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: هیچ زبانی قادر به بازگویی قدر و منزلت معلمان نیست زیرا جایگاه معلمان جایگاه انبیای الهی و مقام آن‌ها بسیار ارزشمند و رفیع است.

رضایی بابادی در پایان به نامگذاری سال با عنوان اقتصاد و فرهنگ از سوی مقام معظم رهبری اشاره داشت و گفت: معلمان و فرهنگیان ما از اقشاری هستند که بخوبی می‌توانند انتظارات رهبری را در بخش فرهنگی برآورده کنند و انتظار می‌رود در سال جاری با توانی مضاعف و عزمی راسخ در راستای اعتلای فرهنگ کشور قدم بردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز