خبرگزاری کار ایران

افضلی کیا خبر داد:

نصب دو دستگاه شیر عمودی تخلیه هوا بر روی خروجی‌های مخزن " کوثر " کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۱۳۶

با نصب دو دستگاه شیر عمودی تخلیه هوا بر روی خروجی های مخزن ۲۰۰۰۰ متر مکعبی کوثر شهر کرمانشاه کیفیت خدمات رسانی به نقاط پایین دست تقویت شد.

ایلنا: مدیر امور آبفا منطقه یک شهر کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به وضعیت توپوگرافی منطقه که دارای اختلاف ارتفاع نامتقارن بود در زمان باز و بسته نمودن خروجی مخزن، باعثایجاد «توده هوا» در داخل شبکه می‌شد و این «توده هوا» موجب شکستگی لوله و اتصالات شبکه آب و در ‌‌نهایت وقفه در انجام فعالیت‌های آبرسانی می‌شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از استان کرمانشاه، ساسان افضلی کیا گفت: لذا برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشترکین و برای به حداقل رساند صدمات و خسارات به شبکه توزیع دو دستگاه شیر عمودی تخلیه هوا بر روی خروجی‌های ۶۰۰ و ۴۰۰ میلی متری مخزن فوق در حوزه منطقه یک شهر کرمانشاه نصب شد.

وی با اشاره به اینکه این فعالیت با تلاش و کوشش همکاران بهره برداری آبفای منطقه یک و مشارکت حوزه بهره برداری شهر انجام شد اظهار داشت: در طی مدت زمان انجام کار، هیچگونه اختلالی در سیستم توزیع آب آشامیدنی شهروندان به‌وجود نیامده بود.

مدیر امور آبفا منطقه یک شهر کرمانشاه تصریح کرد: با نصب شیر تخلیه هوا ما شاهد کاهش حوادثو شکستگی در شبکه و بالا رفتن کمیت آب شرب شهروندان تحت پوشش این زون خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز