خبرگزاری کار ایران

حسینی اراکی:

۸۰۰ هزار نفر در طرح " آرامش بهاری " در استان کرمانشاه شرکت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۰۷۸

تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار نفر از مسافران نوروزی در استان کرمانشاه از طرح آرامش بهاری استفاده کرده اند که این آمار تحسین برانگیز است.

ایلنا: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه صبح امروز در جمع روحانیون اعزامی در طرح " آرامش بهاری " با اشاره به این طرح اظهار داشت: اجرای طرح آرامش بهاری نقش بسیار عمده ای در شناساندن پتانسیل های مذهبی و اسلامی به قشر جوان این مرزو بوم دارد.

به گزارش " ایلنا " از استان کرمانشاه، حجت الاسلام سیدمحمدباقر حسینی اراکی گفت: تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار نفر از مسافران نوروزی در استان کرمانشاه از طرح آرامش بهاری استفاده کرده اند که این آمار تحسین برانگیز است.

حسینی اراکی تاکید کرد: برای اجرای هرچه بهتر این طرح بیش از ۱۵۶ روحانی اعزامی از استان و سراسر کشور در کرمانشاه حضور پیدا کرده اند که این نقطه قوت این طرح خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت، گفت: در طرح سوگواره یاس نبوی برنامه های فرهنگی بسیاری برای علاقمندان برگزار شد که توزیع کتاب خطبه فدکیه حضرت فاطمه زهرا(س) از جمله این برنامه ها بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تاکید کرد: از دیگر برنامه های ما در این طرح اجرای مسابقه فرهنگی در بین زائرین بقاع و امامزادگان بوده است.

حسینی اراکی با اشاره به اینکه ترویج اصول دینی و واقعیتهای اسلامی از خواسته ها و منویات مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: برای ترویج بهتر و تخصصی تر امور دینی و مذهبی این اداره کل اقدام به توزیع ۱۵۰ هزار بسته فرهنگی میان زائران کرده است که هدف اصلی از این طرح؛ اشاعه فرهنگ والا و اسلامی حجاب و… بوده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های این اداره کل برای ارائه خدمات به زائران امامزادگان، ویزیت رایگان این افراد بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: ۵ نفر از پزشکان متخصص به صورت داوطلبانه در امامزاده باقر شهر بیستون و نیز امامزاده احمد سنقر اقدام به ویزیت رایگان زائران این دو آستان در این ایام می کنند.

حسینی اراکی در پایان سخنان خود گفت: این اداره کل در پایان تعطیلات نوروزی اختتامیه دو طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی را برگزار می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز