خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه:

نگاه نیروی انتظامی به چهارشنبه پایان سال، فرهنگی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۷۵۲

در نشستی با اشاره به نقش موثر مردم در اقدامات پلیس، بر نگاه نیروی انتظامی به چهارشنبه پایان سال با رویکرد فرهنگی تاکید شد.

ایلنا: فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به نقش موثر مردم در اقدامات پلیس، به نگاه نیروی انتظامی به چهارشنبه پایان سال با رویکردی فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، سردار کریم کشوری، فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه در نشست صبح امروز با اصحاب رسانه استان با اشاره به نقش موثر مردم در موفقیت‌ها و اقدامات پلیس، حفظ امنیت شهروندان را از وظایف نیروی انتظامی دانست و گفت: در این راستا در چهارشنبه پایان سال اقدام به اعمال محدودیت‌هایی می‌کنیم و این امر در مسیر نشاط و در کنار آن کاهش حوادثجانی ناشی از برگزاری این آیین برای مردم خواهد بود.

وی در ادامه به کاهش حوادثمالی و جانی ناشی از برگزاری این آیین در سال‌های اخیر در استان اشاره کرد و این امر را به سبب اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در این خصوص دانست و افزود: نگاه نیروی انتظامی به چهارشنبه پایان سال با رویکردی فرهنگی است.

سردار کشوری از کشف ۹۵ کیلوگرم مواد اولیه بمب‌های دست‌ساز در استان خبر داد و تصریح کرد: هر کس در این روز مرتکب قانون شکنی شود و به ایجاد مزاحمت برای شهروندان بپردازد با برخورد قاطعانه نیروی انتظامی مواجه خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه همچنین به خانواده ‌ها توصیه کرد که مراقب جوانان و نوجوانان خود باشند که مرتکب رفتارهای پرخطر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز