خبرگزاری کار ایران

مدیر آبفای جوانرود خبر داد؛

تجهیز یک حلقه چاه آب شرب در شهر جوانرود

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۷۳۱

برای افزایش حجم آب مورد نیاز، یک حلقه چاه آب شرب در شهر جوانرود بازنگری، تجهیز و وارد شبکه توزیع شد.

ایلنا: مدیر امور آب و فاضلاب شهر جوانرود اظهار داشت: با نصب تجهیزات فنی بر روی چاه «بله زین»، سیستم تاسیسات آن تکمیل و وارد مدار بهره برداری شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در روانسر، غفار صالحی در مورد اقداماتی که برای تجهیز این چاه انجام گرفته گفت: برای تجهیز چاه مورد اشاره که به عمق ۱۰۰ متر حفر شده بود، یک دستگاه الکتروپمپ به قدرت ۱۱۰ کیلووات در عمق ۸۰ متری نصب و همچنین یک دستگاه ترانس با قدرت ۲۵۰ کیلووات و یکدستگاه تابلوی برق ستاره مثلث۲۵۰ کیلو وات؛ یک‌دستگاه کلید محدود کننده ۲۵۰آمپر جهت راه اندازی چاه مذکور نصب شد که حاصل این فعالیت افزایش دبی آب چاه از ۵۶ لیتر در ثانیه به ۸۳ لیتر در ثانیه بوده است.

وی هزینه‌های انجام شده برای بازنگری، تجهیز و راه اندازی را بالغ بر ۷۵۰ میلیون ریال بیان کرد و ابراز امیدواری کرد که قبل از شروع فصل گرما چاه دیگر این شهر نیز تجهیز شود.

مدیر آبفای شهر جوانرود از شهروندان خواست با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و خانه تکانی منازل، شهروندان در مصرف آب صرفه جویی نموده و از هدر دادن بی‌رویه آب خودداری نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز