خبرگزاری کار ایران

مهدی نوروزی:

ائتلاف حامیان تدبیر و امید اتحاد توام با حفظ رویکرد انتقادی را در پیش می گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۶۵۰

ائتلاف حامیان تدبیر، امید و اصلاحات سیاست اتحاد توام با حفظ رویکرد انتقادی را در خصوص مدیریت ارشد استان در پیش گرفته و از انتصابات در راستای اجرای برنامه های دکتر روحانی حمایت می کند.

ایلنا: هیات رئیسه ائتلاف حامیان تدبیر، امید و اصلاحات استان کرمانشاه به ریاست " جعفر همتی " و با حضور حجت الاسلام شیخ عبدالله عزیزی، خانم دکتر آزادی، دکتر دل انگیزان، آرش رضایی، رمضان دهنوی، مهدی نوروزی، سیدفرزاد افضلی، اسفندیار نیری، کوروش شهبازی، مهدوی چشمه گچی و کیومرثمحمدی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری " ایلنا " در استان کرمانشاه، مهدی نوروزی دبیر و سخنگوی ائتلاف در باره این این جلسه، گفت: در این جلسه روسای کارگروههای اجتماعی، فرهنگی، اقوام و مذاهب، عمرانی، اقتصادی، امور شهرستانها و کمیته اطلاع رسانی گزارش کار کارگروهها را ارائه کردند.

وی اظهار داشت: در ابتدای این جلسه جعفر همتی رئیس ائتلاف در مورد لزوم حفظ وحدت در بین نیروهای جریان اصلاحات سخن گفت و برای پیشبرد امور کارگروهها رهنمودهایی ارائه داد.

نوروزی افزود: در این جلسه مقرر شد بزودی کنفرانس مطبوعاتی با حضور رئیس و دبیر ائتلاف با نشریات و خبرگزاریهای محلی توسط کمیته اطلاع رسانی برگزار شود.

وی اظهار داشت: به احتمال قوی توسط کارگروه اقوام و مذاهب که آقای سیدفرزاد افضلی ریاست آن را برعهده دارد قبل از سال همایشی با حضور بزرگان اقوام و مذاهب استان و سخنرانی حجت الاسلام یونسی دستیار ویژه رئیس جمهوری برگزار شود.

دبیر و سخنگوی ائتلاف اضافه کرد: کارگروه امور شهرستانها به ریاست آقای دهنوی نیز موظف شد هرچه سریعتر نسبت به تشکیل و انتخاب شعب شهرستانهای ائتلاف با استفاده از نیروهای اصلاح طلب و اعتدالگرا اقدام نماید.

نوروزی تصریح کرد: مقرر شد مدیران و روسای ادارات استان نیز با حضور در جلسات ائتلاف در مورد وضعیت ادارات زیر مجموعه خود گزارشهایی را جهت همفکری ارائه نمایند.

وی در پایان یادآور شد: ائتلاف حامیان تدبیر، امید و اصلاحات سیاست اتحاد توام با حفظ رویکرد انتقادی را در خصوص مدیریت ارشد استان در پیش گرفته و از انتصابات در راستای اجرای برنامه های دکتر روحانی حمایت می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز