خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

بهره برداری از پالایشگاه آناهیتا نقش مهمی در اشتغالزایی کرمانشاه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۹۸

اجرا و بهره برداری از پالایشگاه آناهیتا تاثیر بسزایی در اشتغالزایی استان کرمانشاه خواهد داشت.

ایلنا: استاندار کرمانشاه با اشاره به نشست با وزیر نفت برای پیگیری وضعیت پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه، اظهار داشت: وزیر نفت در این نشست قول هرگونه مساعدت و پیگیری لازم برای اجرای پروژه آناهیتا را داد و اعلام کرد که برای اجرای این پروژه هیچ گونه نگرانی نداشته باشید و روند اجرایی آن در آینده تسریع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا استان کرمانشاه، ابراهیم رضایی بابادی گفت: اجرا و بهره برداری از پالایشگاه آناهیتا تاثیر به‌سزایی در اشتغالزایی استان کرمانشاه خواهد داشت.

وی گفت: این پروژه علاوه بر اینکه منجر به تحول و شکوفایی بیش از پیش استان خواهد شد، نقش مهمی در اشتغالزایی استان نیز ایفا خواهد کرد، لذا برای تسریع در اجرا و حل مشکلات مربوط به روند اجرایی آن پیگیری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

رضایی بابادی افزود: همچنین در حضور مهندس زنگنه وزیر نفت احداثصنایع پائین دستی پتروشیمی‌های استان مورد بحثقرار گرفت که ایشان اعلام کرد با هرگونه پیشنهاد و اقدام جهت ایجاد این صنایع به منظور اشتغالزایی و توسعه پایدار استان کرمانشاه موافقیم و این پیشنهاد‌ها با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

استاندار کرمانشاه در ادامه بیان داشت: در فرصت‌هایی که ایجاد می‌شود در جهت اجرای پروژه‌های مهم و تاثیرگذار استان با مسولین و وزرا جلسه و نشست خواهم داشت و ‌‌نهایت اهتمام و تلاش خود را برای توسعه و شکوفایی و حل مشکلات استان بکار خواهم گرفت و از مدیران استان نیز خواسته‌ام که این نوع پیگیری‌ها را سرلوحة کاری خود قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز