خبرگزاری کار ایران

بازداشت کلاهبرداران اینترنتی در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۱۰

جانشین انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری کلاهبرداران اینترنتی در استان کرمانشاه خبر داد.

ایلنا: جانشین انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری کلاهبرداران اینترنتی در استان کرمانشاه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از استان کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، جانشین انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: شخصی با در دست داشتن شکوائیه‌ای به پلیس فتا کرمانشاه مراجعه و اظهار داشت با دیدن آگهی اینترنتی به عنوان پرداخت وام اشتغال زایی و زودبازده که توسط افراد نا‌شناس درج شده بود و به جهت توسعه کارخانه ذوب ضایعات خود تصمیم به تماس با درج کننده آگهی گرفته است.
سرهنگ عزیزی ادامه داد: شاکی اعلام کرد که پس از درخواست مدارک کارخانه، مبلغ ۲۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به بهانه‌های مختلف از قبیل تشکیل پرونده و غیره به حساب دو نفر که ساکن تهران بودند واریز کرده است.
وی اضافه کرد: دو نفر خود را از مسئولین بلندپایه حراست یکی از وزارتخانه‌ها معرفی و حتی در یک مرحله برای بازدید از کارخانه شاکی مراجعه و مبالغ بیشتری را از شاکی طلب کردند.
عزیزی گفت: کار‌شناسان پلیس فتا با توجه به حساسیت موضوع و اینکه امکان دارد افراد دیگری نیز در دام کلاهبردارن گرفتار شوند بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
این مقام آگاه در انتظامی استان با اشاره به دستگیری متهمان بیان داشت: استعلامات از وزارت خانه مربوطه نشان گر جعلی بودن هویت مته‌مان بود لذا با کار علمی کار‌شناسان، استعلامات مختلف انجام گرفت.
جانشین انتظامی استان در پایان یادآور شد: خوشبختانه پس از انجام تحقیقات دقیق مته‌مان شناسایی، دستگیر و به بزه ارتکابی اقرار کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز