خبرگزاری کار ایران

راه یابی فیلم کوتاه کارگردان کرمانشاهی به مرحله فینال جشنواره انگلستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۷۹۸

کمدی سیاه "چاقو، شکلات" به کارگردانی هوشمند ورعی در بخش بهترین فیلم کوتاه خارجی زبان جشنواره  Big Fridge International Film Festival انگلستان به مرحله فینال راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، امسال مراسم اختتامیه در Curzon Soho لندن برگزار می‌شود و هیئت انتخاب جشنواره دلیل نامزدی هوشمند ورعی برای جایزه بهترین فیلم کوتاه خارجی زبان را لحن تند، گزنده و تاثیرگذار این قطعه اکسپریمنتال معرفی کرده که در کنار تدوین عالی و بازی فوق العاده بازیگرانش می‌توان به خوبی مدیریت و اشراف کارگردان را بر موضوعاتی که در فیلم مطرح شده‌اند مشاهده کرد.

فیلمبرداری "چاقو، شکلات" را محمدرضا سکوت انجام داده و صدابرداری و طراحی صدای آن را حسن زاهدی و علی ابوالصدق برعهده داشته‌اند.

مراحل تدوین و پشتیبانی فنی فیلم با همکاری هومان شیدرنگ، فرامرز بگلو، نیما نوری و محمد علیپور در استودیو پیشگامان سینمای آریا به اجرا درآمده و ساخت موسیقی متن با بهنود یخچالی و تصحیح رنگ و جلوه های ویژه نیز با سرپرستی بنیامین قچاق به پایان رسیده است.

از بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند می‌توان به حمید پیش قدم و هیدا ورعی اشاره کرد.

"چاقو، شکلات" محصول سال ۲۰۲۲ میلادی با مدیریت تولید پرویز حسنلو و به تهیه کنندگی مدرسه فیلم موج نو، هوشنگ ورعی و لطیفه عین جعفری فیلمی است علیه تبعیض جنسیتی که سقوط و پایان یک خانواده نابهنجار را روایت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز