خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر:

نارضایتی شهروندان کرمانشاهی از هم زمانی اجرای پروژه های عمرانی شهر با همدیگر / ساماندهی آقاجان نیاز به همکاری سایر نهادها دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۶۳۹

رئیس شورای شهر کرمانشاه ، همزمانی چندین پروژه در سطح شهر کرمانشاه را باعث نارضایتی مردم عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد با پایان یافتن این پروژه ها بسیاری از مشکلات شهر مرتفع خواهد شد.

پوریا فخری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا کرمانشاه با اشاره به همزمانی چند پروژه عمرانی در سطح شهر کرمانشاه افزود : هر کار عمرانی سختی و مشکلاتی برای مردم بهمراه دارد ، اما مردم به امید اینکه این کار عمرانی می تواند برخی مشکلات شهری را مرتفع سازد ، آن سختی را تحمل می کنند و با شهرداری همراهی و همراهی می کنند .

وی تصریح کرد :شهر کرمانشاه در حال حاضر با پروژه های نظیر احداث تقاطع میدان سپاه ، بحث سنگفرش میدان شهرداری ، ساماندهی آقاجان و تعریض پل های کمربندی های شرقی و غربی روبرو است که اجرا و افتتاح  آنها قطعاً رضایت مردم را به دنبال خواهد داشت. 

وی افزود : در بحث میدان شهرداری  که یک ایده جدید و خلاقانه  از سوی خود شهردار بود و  مشابه آن هم در پایتخت اجرایی شده بود اما طرحی که در میدان شهرداری بکار گرفته شد تفاوت های داشت هرچند شخص بنده هم مخالف آن بودم اما در مقابل کار انجام شده قرار گرفتیم و امیدواریم در نهایت طرح قابل قبولی ارائه شود و مردم هم از آن راضی باشند .

وی تصریح کرد: در این طرح هرچند معبر کوچک و دستکاری  نشده است اما تردد در آن تا حدودی کند خواهد شد که هدف از اجرای این طرح هم علاوه بر زیباسازی شهری ، کند کردن تردد خودروها برای عبور و مرور  راحتتر مردم است و امیدواریم همانگونه که شهردار بقای این طرح را ۱۰ سال عنوان کرده است. امیدواریم که این طرح بقای مورد نظر را داشته باشد. 

فخری در بخش دیگری به ساماندهی محله آقاجان اشاره کرد و گفت :هرچند این طرح یک نیاز اساسی  برای شهر کرمانشاه بود اما به نظر بنده باید این طرح با برنامه ریزی بهتری انجام می گرفت و در برخی بخش های این طرح مانند نخاله برداری مشکلاتی وجود دارد .

رئیس شورای شهر با اشاره به همکاری سایر نهادهای ذیربط در بحث ساماندهی آقاجان افزود : این یک طرح عمرانی و اجتماعی گسترده است و چندین نهاد را مشغول به خود کرده است و از نهادهای مربوطه تقاضامندیم که برای تسریع  و اتمام این طرح با شهرداری همکاری بیشتری داشته باشند .

رئیس شورای شهر کرمانشاه در ادامه با گلایه از زمان بر شدن پروژه تقاطع میدان سپاه تصریح کرد : همانگونه که اطلاع دارید این پروژه در زمان مقرر تعیین شده از سوی شهرداری اجرایی نشد و به همین خاطر روزشماری که برای آن نصب شده بود و زمان پایان پروژه را اواخر اردیبهشت ماه تعیین کرده بود ، برداشته شد و بنا به گفته شهردار و پیمانکار پروژه این تقاطع تا اواخر تیرماه به بهره برداری خواهد رسید .

وی تاکید کرد: هرچند برخی مشکلات فنی در اجرای پروژه بوجود آمد و باعث کند شدن آن شد اما امیدواریم وعده شهردار مبنی بر افتتاح این تقاطع  در موعد مقرر که اواخر تیرماه است عملی شود تا مردم شاهد پایان یافتن و رفع  یکی از  مهمترین گره های ترافیکی شهر باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز