خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی استان کرمانشاه خبر داد:

برخورد شدید با تاکسی هایی که به صورت دربستی کار می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۶۵

با تاکسی هایی که در روزهای برفی و بارانی به صورت دربستی کار می کنند و یا کرایه بیشتری از مسافران می گیرند برخورد می شود.

ایلنا: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی استان کرمانشاه گفت: با تاکسی‌هایی که در روزهای برفی و بارانی به صورت دربستی کار می‌کنند و یا کرایه بیشتری از مسافران می‌گیرند برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، رضا قاسمی فر اظهار اشت: ۱۰ هزار تاکسی روزانه در کرمانشاه، جا به جایی روزانه بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار مسافر را بر عهده دارند.

وی افزود: در راستای اعمال نظارت دقیق‌تر بر عملکرد تاکسی‌ها در روزهای بارانی و برفی فصل زمستان که ترافیک سنگین‌تر و تردد تاکسی‌ها با مشکل بیشتری مواجه است، واحدهای گشت و بازرسی سازمان در نقاط مهم شهر مستقر و یا به گشت‌های سیار می‌پردازند تا خدمات رسانی مناسب تاکسی‌ها به شهروندان محقق شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی استان کرمانشاه تاکید کرد: وظیفه اصلی این گشت‌ها نظارت بر عملکرد تاکسی‌ها و ممانعت از تخلف آن‌ها بخصوص در مورد رعایت کردن نرخ مصوب است.

قاسمی فر بیان داشت: رانندگان تاکسی قشر بسیار زحمت کسی هستند اما در بین آن‌ها افراد اندکی هستند که ممکن است خدمات این قشر را زیر سئوال ببرند و یا با تخلفاتی مانند دربستی کار کردن و گرفتن کرایه بیشتر سبب نارضایتی شهروندان شوند.

به گفته قاسمی فر، یکی از مشکلات عمده شهروندان برای رفت و آمد در روزهای برفی و بارانی، مشکل تردد در سطح شهر است به همین منظور سازمان تاکسیرانی کرمانشاه طرح نظارتی خود را با جدیت بیشتری برای زمستان اجرا خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز