خبرگزاری کار ایران

ورزشی ورزش و جوانان: سخته اما شدنی است

تامین اعتبار برای ۳۲۳۰ پروژه عمرانی ورزشی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۸۹

وضعیت بودجه های عمرانی کشور آنچنان که باید خوب نیست و تامین اعتبار برای ۳هزار و۲۰۰ پروژه عمرانی در حوزه ورزش برای این وزارتخانه بسیار دشوار است.

ایلنا: وزیر ورزش و جوانان صبح پنجشنبه برای بررسی و پیگیری پروژه های ورزشی کرمانشاه، وارد استان شد.

به گزارش خبرگزاری " ایلنا " از کرمانشاه، دکتر " محمود گودرزی " از مراحل ساخت استخر قهرمانی و سالن ۶ هزار نفری ولایت دهکده و در حاشیه این بازدیدها، اظهار داشت: متاسفانه وضعیت بودجه های عمرانی کشور آنچنان که باید خوب نیست و تامین اعتبار برای ۳۲۳۰ پروژه عمرانی در حوزه ورزش برای این وزارتخانه بسیار دشوار است، ولی با این وجود تلاش ما این است که پروژه هایی که نیمه ساخته رها شده اند را به اتمام برسانیم.

" گودرزی " افزود: پیگیر هستیم تا از طریق فاینانس و دیگر راه های قانونی اعتبار لازم را برای تکمیل پروژه های نیمه تمام تامین کنیم.

ورزش ورزش و جوانان با اشاره به اینکه تلاش می شود تا استخر قهرمانی دهکده المپیک کرمانشاه تا پایان دولت یازدهم به بهره برداری برسد، اضافه کرد: برای ساخت و تکیمل استادیوم ۱۵ هزار نفری کرمانشاه به بیش از ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیازمند هستیم، ولی با توجه با وضعیت بودجه های عمرانی کشور تامین این مقدار امری ساخت و دشوار به نظر می رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز