خبرگزاری کار ایران

مسابقات قهرمانی آمادگی جسمی قهرمانی استان کرمانشاه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۳۶۴

اولین دوره مسابقات آمادگی جسمی قهرمانی استان  در رده سنی بزرگسالان یادواره سرکار خانم فرنگیس حیدرپور  در دو  بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

امیر  حیرتی  در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر  گفت :  هیات آمادگی جسمانی استان کرمانشاه که حدود ۵ ماه است فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است دیروز اولین دوره مسابقات قهرمانی استان یادواره خانم فرنگیس حیدرپور را با حضور ورزشکاران این رشته در دو بخش بانوان و آقایان برگزار کرد .

وی افزود :این مسابقات  بصورت آزاد برگزار شد که با توجه به اینکه مدت زمان کمی برای اطلاع رسانی و تبلیغات مسابقات برگزار شد خوشبختانه با استقبال خوبی هم از سوی ورزشکاران مواجه شد .

حیرتی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات آیتم های مختلفی بصورت رکوردی برگزار شد که در آن شرکت کنندگان رکورد های خوبی را به ثبت رساندند .

وی در ادامه با اشاره به نوپا بودن فدراسیون آمادگی جسمانی بیان کرد ، با توجه به اینکه فدراسیون آمادگی جسمانی تازه تاسیس است و به تازگی از فدراسیون ورزشهای همگانی جدا شده است  استان کرمانشاه بعنوان اولین هیات استانی توانست مسابقات را در سطح کشور برگزار نماید .

حیرتی خاطرنشان کرد: با هماهنگی های بعمل آمده با اداره کل آموزش و پرورش استان در اواخر اردیبهشت ماه یک دوره مسابقات آمادگی جسمانی و ایروبیک در رده سنی نونهالان برگزار خواهد شد که در این مسابقات استعدادیابی نیز صورت خواهد گرفت .

وی افزود: این مسابقات در بخش دختران در دو رده سنی ۷ تا ۹ و ۹ تا ۱۲ سال برگزار خواهد شد  که بازهم افتخار این را داریم که بعنوان اولین هیات استانی در سطح کشور مسابقات رده نونهالان را برگزار نماییم .

رئیس هیات آمادگی جسمانی در پایان ضمن اعلام نفرات برتر مسابقات قهرمانی استان در رده بزرگسالان در دوبخش آقایان و بانوان ابراز امیدواری کرد نفرات برتر هر آیتم به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد .

نفرات برتر مسابقه آمادگی جسمانی قهرمانی استان- جام فرنگیس حیدرپور 

آقایان :

نفر اول : رضا خرایی

نفر دوم : محمد سلیمی

نفر سوم : علی شاه محمدی

بانوان:

نفر اول : ستاره امیری

نفر دوم : بهاره اعظمی

نفرسوم: زیبا ویسی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز