خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:

برق و گاز برخی از مدارس شهرستان‌های کرمانشاه به‌دلیل بدهی قطع شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۶۶

هم اکنون برق و گاز برخی از مدارس شهرستان های کرمانشاه بدلیل بدهی قطع شده است.

ایلنا: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و لزوم استفاده از وسایل گرمایشی در سطح مدارس و آموزشگاه‌ها، گفت: ۴۶۱۷ آموزشگاه در استان کرمانشاه که در مجموع دارای ۱۵ هزار و ۸۸ کلاس درس هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، سلیمان محبی اظهار داشت: در حال حاضر۳۲۰ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در استان کرمانشاه تحصیل می‌کنند که از این تعداد ۱۵۰ هزار و ۷۴ نفر آن‌ها دختر و ۱۷۰ هزار و ۴۲۶ نفر پسر هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بیان داشت: در مقطع پیش دبستانی نیز ۱۱ هزار و ۵۶۰ نفر، در مقطع ابتدایی ۱۶۶ هزار و ۶۷۷ دانش آموز، در مقطع متوسطه اول ۴۸ هزار و ۸۰۶ دانش آموز و در مقطع متوسطه دوم ۷۰ هزار و ۶۶۱ دانش آموز در رشته‌های نظری تحصیل می‌کنند و مابقی دانش آمزان نیز در مراکز فنی و حرفه‌ای و کار و دانش مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: ‌ از حدود یک سال پیش تاکنون به اکثر مدارس استان کرمانشاه سرانه دانش آموزی اختصاص نیافته است که از این حیثبسیاری از مدارس توان پرداخت هزینه‌های مربوط به حامل‌های انرژی را ندارند و با توجه به بالا بودن بدهی مدارس، از مدیران استان تقاضا می‌شود از قطع حامل‌های انرژی همانند برق، گاز و آب مدارس خودداری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پایان گفت: هم اکنون برق و گاز برخی از مدارس شهرستان‌های کرمانشاه بدلیل بدهی قطع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز