خبرگزاری کار ایران

تاکید استاندار کرمانشاه بر تسریع در تکمیل تقاطع غیر همسطح میدان سپاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۴۵۴

استاندار کرمانشاه در بازدید از تقاطع غیر همسطح میدان سپاه، بر تسریع در تکمیل این طرح‌ تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی از چند طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی شهر کرمانشاه بازدید کرد و در جریان روند کار آنها قرار گرفت.

استاندار کرمانشاه ابتدا سراغ بررسی آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه کرمانشاه رفت و خواستار سرعت عمل شهرداری در تکمیل این پروژه شد.

عملیات عمرانی در میدان سپاه طی هفته های اخیر سبب ترافیک و کندی تردد در این محور شده است، اما در صورت تکمیل پروژه، گره های ترافیکی موجود در محورهای غرب به شرق و شمال به جنوب را باز می‌کند.

شهرداری کرمانشاه قول داده که پروژه میدان سپاه را تا پایان خرداد ۱۴۰۲ تکمیل کند.

 استاندار کرمانشاه سپس از کارگاه تولیدی گروه شهید رجایی در بزرگراه امام خمینی(ره) که در حال ساخت قطعات و پایه‌های پل است، بازدید کرد.

پایه‌های پیش ساخته پل(سگمنت)، پیش از این در تهران تولید و به کرمانشاه ارسال می شد که اقدامی زمان‌بر و هزینه‌بر بود، اما به همت قرارگاه خاتم الانبیا(ص) این پایه‌ها اکنون در کارگاه شهید رجایی کرمانشاه تولید و در اختیار طرح های عمرانی استان گذاشته می شود.

بازدید از سکوی تخلیه و مدیریت زباله شهر کرمانشاه در روبروی باغ فردوس هم دیگر برنامه بازدید شبانه استاندار کرمانشاه بود.

در این بازدید شهردار کرمانشاه توضیح لازم درباره میزان بازیافت زباله، میزان تبدیل به کود و سایر استفاده ها از زباله های شهری را به استاندار کرمانشاه ارائه کرد و در ادامه مشکلات موجود این سکو هم بررسی شد.

همچنین درخواست انتقال این سکو به خارج از شهر با هدف جلوگیری از انتشار بوی بد زباله‌ها و استفاده بهتر از مکان آن نیز بررسی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز