خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کرمانشاه:

مواد مخدر اصلی‌ترین ابزار دشمن در جنگ نرم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۰۶

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کرمانشاه مواد مخدر را اصلی ترین ابزار دشمن در بحثجنگ نرم دانست.

ایلنا: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کرمانشاه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کرمانشاه گفت: اولویت نخست در مبارزه با مواد مخدر، اقدامات ایجادی در حوزه فرهنگی و پیشگیری است و اقدامات مقابله‌ای وانتظامی آخرین حلقه در مبارزه با پدیده شوم اعتیاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه، مرادی کشور افغانستان را یکی از پرخطر‌ترین کشورهای همسایه ایران به‌لحاظ تولید مواد مخدر که با ترفندهای سیاسی و اقتصادی در مقابل ما قرار دارد نام برد و اظهار داشت: ما در زمینه مسائل مقابله‌ای غنی هستیم و هم بلحاظ اقتدار نیروی انتظامی مقتدر هستیم و هم به‌لحاظ تجهیزات، کافی، البته در کنار این اقدامات کار فرهنگی نیاز هست که در کشور ما صورت می‌گیرد اما کافی نیست.

وی در ادامه عدم شفافیت در نگاه قانون به فرد معتاد به عنوان مجرم یا بیمار را زمینه ساز ابهام در افکار عمومی در مورد جدیت در برخورد با اعتیاد دانست.

مرادی اظهارداشت: برای مبارزه با پدیده اعتیاد و جلوگیری از شیوع آن درجامعه اجرای کارهای فرهنگی توسط مردم، رسانه‌ها، مراکز آموزشی و مسوولان ضرورت دارد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کرمانشاه در پایان به کشفیات انواع مواد مخدر از ابتدای سال تا کنون در کرمانشاه اشاره داشت و گفت: در این مدت تریاک ۴۲ کیلو و ۱۰۳ گرم، مرفین ۲۹ کیلو و ۷۰۰ گرم، هروئین ۱ کیلو و ۱۶۴ گرم، هشیش ۴۸۰ گرم، شیشه و شیره ۴ کیلو و ۷۳۸ گرم، قرص‌های روان گردان ۷۴۱۸۸ حبه کشف و در این رابطه ۲۸۳۴ نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز