خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه:

طرح آبرسانی به شهر سنقر با جدیت دنبال خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۸۷

مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه بر جدیت برای آبرسانی به شهر سنقر تاکید کرد.

ایلنا: معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران از پروژه‌های شهرستان سنقر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در سنقر، «حاج رسولی‌ها» هدف از این بازدید را حساسیت تامین آب شرب شهر‌ها عنوان کردو اظهار داشت: با توجه به اینکه سنقر یکی از پرجمعیت‌ترین شهرستانهای استان است و ۲ سد بزرگ «شهدا» و «جامیشان» را درخود دارد و هم چنین تامین آب دراز مدت شهر سنقر برای جمعیتی معادل ۷۰ هزارنفر در دست اقدام است، برخورد لازم دیدم که از نزدیک با چگونگی روند پیشرفت کار این طرح‌ها آشنا شوم.

وی بیان داشت: خوشبختانه مشاهده کردیم که طرح‌های خوبی در سالهای گذشته شروع شده و ادامه عملیات رضایت بخش است و با توجه به اینکه در تابستان سال گذشته و در پیک مصرف با مشکل کم آبی مواجه بوده‌ایم، تمهیداتی اتخاذ شد تا در سال آینده شاهد این مشکل نباشیم.

در ادامه این دیدار، کیاست امیریان، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه گفت: در این سفر ما به‌دنبال جذب اعتبار لازم برای طرح انتقال آب شرب سنقر بودیم و همچنین توانستیم به جمع بندی خوبی در خصوص تخصیص آب سد شهدا و جامیشان برسیم.

همچنین در این مراسم، محبی نماینده مردم شهرستان سنقر وکلیایی در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از حضور مشاور وزیر نیرو در شهرستان بر ضرورت اجرای هرچه سریع‌تر طرح آبرسانی بلند مدت به سنقر تاکید و تخصیص آب زراعی و صنعت شهرستان را از دوسد شهداء و جامیشان از حاج رسولی‌ها درخواست کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز