خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت گاز کرمانشاه:

میزان گاز مصرفی در کرمانشاه بین ۱۸ تا ۲۰ میلیون مترمکعب است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۲۹۳

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به افزایش مصرف گاز در استان گفت: میزان گاز مصرفی در استان کرمانشاه بین ۱۸ تا ۲۰ میلیون مترمکعب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، ناصر حسینی اظهار کرد: هم اکنون مصرف گاز در بخش‌های مختلف استان کرمانشاه بین ۱۸ الی ۲۰ میلیون مترمکعب در روز براساس شرایط آب و هوایی و میزان مصرف مشترکان است.

وی افزود: استان کرمانشاه دارای ۶۶۷ هزار و ۵۰۰ مشترک بوده که بیش از ۶۰۵ هزار مشترک آن در بخش خانگی قرار دارد.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به افزایش مصرف گاز در استان تصریح کرد: میزان مصرف گاز در بخش خانگی، تجاری، آموزشی و اداری نسبت به سال گذشته ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش یافته با وجود آنکه تعداد مشترکان تنها سه درصد افزایش داشته است.

حسینی اضافه کرد: بر اساس آمارها مقایسه مصرف روزانه در بین مشترکان خانگی ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایشی بوده که لزوم توجه به رعایت الگوی مصرف برای دسترسی تمام مشترکان به گاز پایدار اهمیت دارد.

وی با اشاره به افزایش گاز بهای مصرفی مشترکان عنوان کرد: در سال جاری برای کنترل گاز مصرفی مشترکان پرمصرف طرح افزایش گاز بها به تصویب رسید تا میزان مصرف گاز کنترل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز