خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ثلاثباباجانی:

کارت الکترونیکی مبادلات برای ۱۱ هزار خانوار مرزنشین ثلاثباباجانی صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۶۹

تاکنون برای ۱۱ هزار خانوار در شهرستان ثلاثباباجانی با جمعیتی بالغ بر ۳۳۶۰۰ نفر کارت الکترونیکی مبادلات مرزنشینان صادر شده است.

ایلنا: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ثلاثباباجانی در جلسه ساماندهی مبادلات مرزنشینان ثلاثباباجانی اظهار داشت: درشهرستان ثلاثباباجانی تعداد ۹تعاونی مرزنشینان در ۲ بخش مرکزی و در ۶ دهستان به ثبت رسیده وفعال هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در ثلاثباباجانی، عزیز غفوری گفت: این تعاونی‌های مرزنشین دارای ۱۳۶۰۰خانوار با جمعیتی بالغ بر ۴۵۰۰۰نفر تحت عضویت هستند و تاکنون برای ۱۱ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر۳۳۶۰۰نفرکارت الکترونیکی مبادلات مرزنشینان صادر شده و تمامی سهمیه‌های اختصاصی بصورت یکپارچه و سیستمی درسامانه طراحی شده به تعاونیهای مرزنشینان اختصاص داده می‌شود.

غفوری در پایان افزود: بر این اساس تعاونی‌ها اقدام به واردات کالا‌های خاصی که قبلا مشخص شده درقبال صادرات می‌نمایند ودر این سیتم اطلاعات کاری و تخصصی تعاونی مرزنشینان بروزشده و آن‌ها بیشتر با ساختار وظایف تعاونی‌ها و مزیتهای تجاری و بازرگانی آشنا می‌سازد.

در این جلسه مسائل و مشکلات در روندپیشرفت کار این پروژه مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز