خبرگزاری کار ایران

رییس بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه:

ماهیانه ۴ هزار بیمار در کلینیک قلب امام علی(ع) کرمانشاه پذیرش می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۵۹

ماهیانه به طور متوسط بیش از ۴ هزار بیمار در این کلینیک پذیرش شده و اقدامات درمانی و تشخیصی برای آنان انجام شده و یا پس از کارهای لازم به بخش‌های مربوطه ارجاع داده می‌شوند.

ایلنا: رییس بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه گفت: کلینیک قلب امام علی(ع) با امکانات تشخیصی و درمانی پیشرفته‌ای نظیر اکو کاردیوگرافی، تست ورزش، اکو کاردیوگرافی مری، پروگرام پیس میکر، هول‌تر مانیتورینگ، نوار قلب و مشاوره در خدمت بیماران است.

به گزارش خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، سعید کاظمی اظهار داشت: کلینیک فوق تخصصی قلب و عروق این مرکز با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصصی از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۵ تا پاسی از شب پذیرای بیماران است.

وی افزود: کلینیک امام علی(ع) با امکانات تشخیصی و درمانی پیشرفته‌ای نظیر اکو کاردیوگرافی، تست ورزش، اکو کاردیوگرافی مری، پروگرام پیس می‌کر، هولتر مانیتورینگ، نوار قلب و مشاوره در خدمت بیماران است.

رییس بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه در پایان گفت: ماهیانه به طور متوسط بیش از ۴ هزار بیمار در این کلینیک پذیرش شده و اقدامات درمانی و تشخیصی برای آنان انجام شده و یا پس از کارهای لازم به بخش‌های مربوطه ارجاع داده می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز