خبرگزاری کار ایران

رئیس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در گفتگو با ایلنا خبرداد:

افتتاح کلینیک بهداشتی درمانی ابوزید آباد در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۵۹۳

رئیس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل از افتتاح کلینیک بهداشتی درمانی ابوزید آباد با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ مبلیون ریال در دهه مبارک فجر خبر داد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل از افتتاح کلینیک بهداشتی درمانی ابوزید آباد با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ مبلیون ریال در دهه مبارک فجر خبرداد.

«دکترمسعود دهقانی»، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل، ظهر سه شنبه، چهاردهم بهمن، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، ضمن تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی ایران با اعلام این خبر گفت: هفته‌ای یک روز در این کلینیک از نیروهای مختصص داخلی، اطفال و درمانی که در آران و بیدگل به شبکه بهداشت شهرستان معرفی شده‌اند برای رفاه حال مردم این شهر اعزام خواهند شد تا مردم این شهر مجبور نشوند مسیر ۳۰ کیلومتری به این شهرستان را طی کنند.

وی با بیان اینکه هزینه اعتبار تجهیزات این کلینیک بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال است، یادآوری نمود: پروژه آی سیو شهرستان آران و بیدگل نیز نیازمند یک سری امکانات تکمیلی است که امیدواریم با تکمیل آن طی ۱۵ روز آینده به بهره برداری برسانیم.

دهقانی تصریح کرد: بهره برداری از اکسیژن مرکزی بیمارستان سید الشهدا ء آران و بیدگل نیز با کمک خیرین درحال نهایی شدن است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل با اشاره به اینکه زمینه گسترش امکانات درمانی و بهداشتی در شهرستان آران و بیدگل به دلیل وجود جمعیت زیاد وجود دارد، یاد آوری کرد: با توجه به نزدیکی مراکز بهداشتی درمانی شهرستان کاشان به این شهرستان موجب شده تا مردم بیشتر از امکانات تخصصی موجود در کاشان استفاده کنند، لذا برای توسعه مراکز بهداشتی می‌طلبد تا اقبال مردم آران و بیدگل به طرف مراکر دولتی این شهرستان بیشتر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز