خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در گفتگو با ایلنا خبر داد:

افزایش ۳۰ درصدی مصرف گاز در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۸۵

در روزهای اخیر که برودت هوا تغییر پیدا نموده، میزان مصرف گاز در استان کرمانشاه بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در بخش اشتراک گاز، ۳۶۳ هزار مشترک گاز خانگی و ۱۵ هزار مشترک در بخش‌های صنعتی، تجاری و عمومی دارد.

سیدحمید فانی در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه اظهار داشت: معمولا با کاهش دمای هوا و برودت میزان مصرف گاز به ویژه در بخش خانگی افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: ‌ آمارهای این شرکت نشان می‌دهد در روزهای اخیر که برودت هوا تغییر پیدا کرده، میزان مصرف گاز در استان کرمانشاه بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه عنوان کرد: در روزهای معمولی این میزان مصرف ۹ میلیون مترمکعب بوده است که افزایش برودت هوا در استان کرمانشاه این میزان را به ۱۲ میلیون متر مکعب افزایش داده است.

فانی در ادامه با درخواست از شهروندان برای مصرف بهینه گاز، افزود: خوشبختانه تاکنون مشکلی در بحثتامین گاز مصرفی استان نداشته‌ایم، ولی با این وجود از شهروندان محترم درخواست داریم که برای جلوگیری از هرگونه مشکل و یا قطع ناگهانی گاز، مصارف خود را بهینه کنند تا در زمستان شاهد قطعی گاز در هیچ جایی از استان نباشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مصرف خانگی شهروندان اولویت این شرکت است، گفت: ‌ اولین اولویت ما در بخش مصارف خانگی است، به همین خاطر مصرف گاز در نیروگاه‌های و صنایع سنگین استان را محدود کرده‌ایم و از مدیران این صنایع درخواست داریم که موقتا از سوخت دوم که‌‌ همان نفت کوره یا مازوت است به جای گاز مصرف کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه بازرسان این شرکت میزان مصرف گاز در ادارات استان را کنترل می‌کنند، گفت: با هماهنگی‌هایی که با استانداری کرمانشاه به عمل آمده، ماموران این شرکت به صورت سرزده از ادارات سطح استان سرکشی‌هایی خواهند داشت، تا خدایی ناکرده شاهد هیچ گونه قطعی گازی در ایام سرد سال نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز