خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه کرمانشاه:

کاهش ۳۲ میلیون لیتری فرآورده‌های نفتی در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۱۶۷

آمارهای موجود نشان می‌دهد که میزان مصرف فرآورده‌های نفتی در استان کرمانشاه در سال جاری نسبت به سال ۹۲ از کاهش ۳۲.۲ میلیون لیتری برخوردار بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سالیانه در کلانشهرهایی همانند کرمانشاه، مصرف بنزین و فرآورده‌های نفتی رقم قابل توجهی را به خود اختصاص می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سیدرمضان هاشمی گفت: براساس آخرین آمار، میزان مصرف فرآورده‌های نفتی در استان کرمانشاه در شش ماهه اخیر، نسبت به دوره مشابه سال گذشته تقریبا ثابت بوده است.

وی میزان مصرف بنزین در استان کرمانشاه در سال جاری را در حدود۲۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر عنوان کرد و بیان داشت: میزان مصرف بنزین در سال گذشته در حدود ۲۳۷ میلیون لیتر بوده است که این رقم نسبت به عدد سالجاری تفاوت چندانی ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه کرمانشاه تصریح کرد: در کل در بحثمصرف فرآورده‌های نفتی در استان کرمانشاه در شش ماهه سالجاری بیش از یک میلیارد لیتر مصرف داشته‌ایم.

هاشمی گفت: این میزان مصرف در ۴ نوع از فرآورده‌های نفتی، بنزین، گازوئیل، گاز و نفت کوره بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به میزان مصرف فرآورده‌های نفتی در سالجاری و مقایسه با ارقام سال گذشته، بیش از ۳۲.۲ میلیون لیتر کاهش مصرف فرآورده‌های نفتی در استان کرمانشاه داشته‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز