خبرگزاری کار ایران

افتتاح سالن رایگان تکواندو در جعفرآباد کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۳۹۱

رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه از راه اندازی و افتتاح سالن ورزشی کاملاً رایگان برای اهالی محله کم برخوردار جعفرآباد کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا از کرمانشاه مهدی همتی رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی با اشاره به حضور بیش از ۱۵ هزار و ۶۲۶ تکواندو کار بیمه شده که در سامانه بانک اطلاعاتی فدراسیون تکواندو ثبت نام کرده اند گفت : در حال حاضر حدود ۱۰ درصد از جامع ورزشی استان متعلق به جامعه تکواندو استان است و تمام تلاشمان این است که این تعداد را افزایش دهیم. 

همتی با بیان اینکه تمام شهرستانهای استان دارای هیات‌های فعال هستند افزود : خوشبختانه تمامی شهرستانهای استان بجز یک شهرستان و حتی بسیاری از شهرهای کوچک دارای هیات های فعال و باشگاههای در حال فعالیت هستند و ۵۴ باشگاه در سراسر استان در حال حاضر فعال هستند. 

وی تصریح کرد :تنها شهرستان استان که در حال حاضر تکواندو در آن فعال نیست ، شهرستان ثلالث باباجانی است که اداره ورزش و جوانان بنا به دلایلی زیر ساخت های لازم را برای این شهرستان هنوز راه اندازی نکرده است و امیدواریم این مهم از طرف اداره کل هر چه سریعتر مرتفع گردد  .

وی افزود: در همین راستا هیات کاراته طرحی را در دستور کار قرار داده است که برای شروع از محله کم برخوردار جعفرآباد آغاز خواهد شد و در این خصوص سالنی برای عزیزان این منطقه در نظر گرفته شده است که بصورت کاملا در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. 

همتی تصریح کرد :مکان ، لوازم ورزشی مربی این باشگاه و حتی لباس این علاقمندان با مساعدت فدراسیون بطور رایگان در اختیار قرار داده خواهد شد و بزودی این سالن افتتاح خواهد شد. 

رئیس هیات تکواندو استان تاکید کرد: در حال حاضر تنها مشکلی که سر راه این طرح قرار دارد این است که مدیر کل ورزش و جوانان سالن مورد نظر را تایید کند و تقاضامندیم این امر هر چه سریعتر آغاز شود و مردم این منطقه که بطور قطع می توان استعدادهای بسیار خوبی را از بین آنها انتخاب کرد صاحب این سالن تکواندو رایگان شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز