خبرگزاری کار ایران

استاندار جدید کرمانشاه در پیامی عنوان کرد:

ستادهای بحران با مردم شهرستان‌های غربی استان همکاری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۱۷

ستادهای بحران در همکاری و همراهی با مردم شهرستان های غربی استان کوتاهی نکنند

ایلنا: استاندار جدید کرمانشاه به علت وقوع زمین لرزه‌های متعدد در استان پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، استاندار جدید کرمانشاه در این پیام آورده است: اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ متن این پیام بدین شرح است: همه در معرض امتحان الهی قرار داریم و زلزله هم یکی از نشانه‌های خداوند سبحان است.

انشاالله مردم خوب شهرستان‌های قصرشیرین، گیلانغرب، سرپل ذهاب و دیگر شهرستانهای استان که در چند روز پیش شاهد تکانهای نگران کننده زمین بوده‌اند با توکل و دست دعا به درگاه خداوند از این امتحان الهی سربلند بیرون خواهند آمد، بنده به عنوان خادم مردم استان کرمانشاه، ضمن نگرانی شدید از حوادثپیش آمده و همدلی و همراهی با مردم، دست به دعا بوده و با پیگیری‌های لازم از طریق مراجع ذی ربط، استانداری، ستادهای بحران استان و شهرستان‌ها در فکر رفع مشکلات و نگرانی‌های مردم هستم و از آن‌ها خواسته‌ام در همکاری و همراهی با مردم کوتاهی نکنند تا با توکل به خدا این مشکل را پشت سر بگذاریم.

از طریق دوستان مطلع شدم در شهرستانهای قصر شیرین و گیلانغرب و سرپل ذهاب ۳ شب است مردم به دلیل اضطراب و نگرانی از پس لرزه‌ها، در هوای سرد زمستانی در پارک‌ها و چادرهای مسافرتی بسر می‌برند، از این بابت نگران شده‌ام و مسولین اجرایی، خصوصاً ستادهای بحران شهرستان‌ها وظیفه سنگینی بر دوش دارند. انشالله کوتاهی نخواهند نمود.

در پایان برای سلامتی مردم خونگرم دیار کرمانشاه دست به دعا خواهم برد و از خداوند می‌خواهم تمام بلایای طبیعی را از سر ملت ایران و همه مردم جهان دور نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز