خبرگزاری کار ایران

فعالیت پایگاه کشیک زمستانی در شرکت گاز کرمانشاه آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۰۵

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از آغاز فعالیت پایگاه کشیک این شرکت همزمان با فرا رسیدن فصل سرما خبر داد.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اظهار داشت: با شروع فصل سرما و به منظور پایش فعالیت‌های گازرسانی و پیش بینی و کنترل اشکالات احتمالی خطوط و شبکه‌ها گازرسانی استان، پایگاه کشیک شرکت گاز استان کرمانشاه به صورت شبانه روزی فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، سیدحمید فانی افزود: این پایگاه وظیفه نظارت بر فرایند گازرسانی و ثبت فشار و حجم گاز مصرفی و تهیه گزارش از میزان گاز ورودی و مصرفی استان را بر عهده دارد که این گزارشات به صورت روزانه به دیسپچینگ شرکت ملی گاز اعلام می‌شود.

فانی تصریح کرد: مسئول کشیک به‌عنوان جایگزین و نماینده مدیرعامل از بین نیروهای فنی و کارآزموده انتخاب می‌شود تا در مواجه با مشکلات احتمالی مانند افت فشار گاز بتواند تصمیمات مقتضی را در اسرع وقت به منظور رفع مشکل اتخاذ کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در پایان گفت: با تمهیداتی که از طرف این شرکت برای مواجه با فصل سرما اندیشیده شده است و نیز با همراهی و همکاری مشترکین محترم در خصوص مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی، فصل سرما بدون ایجاد مشکل در تامین گاز مصرفی مردم پشت سر گذاشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز