خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

کوتاهی در اجرای پروژه راه‌آهن غرب را نمی‌پذیریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۵۲

هیچگونه کوتاهی و قصور در اجرای پروژه راه آهن غرب را پذیرا نیستیم و در صورت مشاهده هرگونه کوتاهی از عوامل اجرایی این طرح، اقدامات قانونی و اساسی بکار خواهیم گرفت.

ایلنا: استاندار کرمانشاه در جلسه‌ای که برای بررسی مشکلات پیش روی پروژه راه آهن غرب کشور برگزار شد، گفت: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص راه آهن غرب کشور که از ایستگاه «سمنگان» اراک آغاز و سپس به ملایر و نهاوند و کرمانشاه متصل و نهایتاً تا مرز خسروی امتداد می‌باید، باید تلاش‌ها و پیگیریهای مستمری از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط برای تسریع در روند اجرایی این پروژه عظیم و ملی صورت گیرد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، حجت الله دمیاد با اشاره به راهبردی بودن این پروژه از لحاظ تسهیل در ارتباطات ملی و سفر به غرب کشور، افزود: با توجه به اینکه پیگیری‌ها و جلسات متعددی در خصوص برطرف شدن مشکلات و مسائل این پروژه در استانداری انجام گرفته، امیدواریم مسئولین و مجریان امر نقاط قوت و ضعف در کار را شناسایی و نسبت به رفع مشکلات طرح که قطعا توسعه همه جانبه ارتباطی استان را بدنبال دارد، بیش از پیش گام بردارند.

دمیاد گفت: هیچگونه کوتاهی و قصور در اجرای این پروژه کلان ملی را پذیرا نیستیم و در صورت مشاهده هرگونه کوتاهی از عوامل اجرایی این طرح، اقدامات قانونی و اساسی بکار خواهیم گرفت.

استاندار کرمانشاه همچنین اجرای این پروژه را از مطالبات بحق و شایسته مردم کرمانشاه برشمرد و گفت: لازم می‌دانم از تلاش پیمانکاران و مجریان این طرح ملی در کلیه فاز‌ها و از اهالی روستاهایی که در مسیر راه آهن استان قرار گرفته‌اند و همکاری لازم برای عمران و آبادانی این طرح ملی داشته‌اند، تقدیر کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز