خبرگزاری کار ایران

فعالان رسانه‌ای استان کرمانشاه اقدام تروریستی سراوان را محکوم کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۴۴

جمع کثیری از فعالان رسانه‌ای استان کرمانشاه با انتشار بیانیه‌ای، اقدام تروریستی مزدوران و جیره‌خواران معاندان نظام را محکوم کردند.

ایلنا: صبح امروز مدیران رسانه‌های مکتوب و مجازی استان کرمانشاه همگام و همراه با سایر گروه و اقشار جامعه، حمله وحشیانه و ددمنشانه دست نشاندگان کشور مرتجع را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، در بیانیه فعالان رسانه‌ای استان کرمانشاه آمده است: در شرایط بسیار خطیر کنونی که نظام اسلامی در حال عبور از یکی از مقاطع حساس تاریخی خود بوده و با حضور هوشمندانه و نرمش قهرمانانه خود در عرصه مذاکرات هسته‌ای در صدد نیل به یک دستاورد راهبردی بزرگ برای کشور است اقدامات تروریستی تحت فرماندهی و پشتیبانی سازمان‌های جاسوسی قدرت‌های سلطه‌گر و مستکبر قادر نخواهد بود خدشه‌ای در اراده صادقانه و مصمم ملت ایران وارد سازد.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: حرکت مذبوحانه و غیرانسانی کوردلان تروریست که با هدف تفرقه و ایجاد رعب و وحشت صورت می‌گیرد، نتیجه‌ای جز تقویت انجسام و وحدت برادران دینی و مذهبی در این مرز و بوم در کنار یکدیگر نخواهد بود.

فعالان رسانه‌ای استان کرمانشاه در این بیانیه ضمن اعلام حمایت قاطع خود از نظام و دولت، آورده‌اند: بی‌شک با وجود ایثارگران و گمنامان عرصه امنیت جایی برای خائنان و جیره خواران در کشور نخواهد بود و بی‌شک در آینده‌ای بسیار نزدیک این انسان نماهای کوردل به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.

در پایان این بیانیه آمده است: ما فعالان رسانه‌ای و عرصه خبر استان کرمانشاه همراه با اهداف عالیه نظام و در مسیر پیشبرد تعالی نظام و اتحاد منسجم‌تر کشور حرکت کرده و این اقدام نابخردانه و کورکورانه مزدوران و حامیانشان را محکوم می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز