خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه:

۸هزار طرح توسعه کشاورزی در استان کرمانشاه تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۷۶

از ابتدای اجرای طرح توسعه کشاورزی در کرمانشاه تاکنون بیش از ۸۰۰۰ طرح در ستادهای استانی و شهرستانی مصوب شده است.

ایلنا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در جلسه طرح توسعه کشاورزی که در سالن شهدای استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: از مجموع طرحهای مصوب شده ۳۲۱۱ طرح به مبلغ ۱۳۷ میلیارد تومان معادل ۱۰۰ در صد منابع مرحله اول طرح توسعه کشاورزی و تعداد ۳۲ طرح با مبلغ۸۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات سال ۱۳۹۰ صندوق حمایت از بخش کشاورزی انعقاد قرارداد شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، علی اشرف منصوری تاکید کرد: منابع تسهیلاتی که در طرح توسعه کشاورزی به استان اختصاص یافته در مجموع ۴۵۴ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۱۳۷ میلیارد تومان ابلاغی سال ۹۰ بانک کشاورزی، ۳۷ میلیارد تومان ابلاغی سال ۹۰ صندوق حمایت از بخش کشاورزی، ۱۱۴ میلیارد تومان ابلاغی سایر بانک‌ها در سال ۹۱ و ۱۵۰میلیارد تومان از منابع متمرکز صندوق توسعه ملی(جذب نشده سایر استان‌ها) است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت: تاکنون ۸۰۹۵ هکتار از اراضی منابع ملی استان به متقاضیان طرح‌های توسعه کشاورزی واگذار شده و در این رابطه استان کرمانشاه جزء استان‌های بر‌تر کشور است.

منصوری تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی اعضای ستاد اجرایی توسعه کشاورزی استان بخصوص بانکهای عامل تاکنون برای بیش از ۱۱۰ درصد از اعتبار ابلاغی طرح توسعه کشاورزی سال ۹۱ شناسنامه برای مسدود شدن اعتبار صادر شده که از این میزان بیش از ۹۹ درصد شناسنامه‌ها به صندوق توسعه ملی ارسال شده است. همچنین برای ۹۱ درصد اعتبارات اعلام مسدودی صورت گرفته که از این میزان ۲۱۸ طرح انعقاد قرارداد شده است.

وی در پایان افزود: همچنین طرح احداثباغ ۴۰۰۰ هکتاری شرکت بیستون پارس شهرستان قصر شیرین جهت انعقاد قرارداد به دفترخانه ارسال شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز