خبرگزاری کار ایران

فرماندار اسلام آبادغرب:

۴ هزار نفر در منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب مشغول کار می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۵۵

با راه اندازی کامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب زمینه اشتغال دو هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم می شود.

ایلنا: فرماندار اسلام آبادغرب گفت: احداثمنطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب آذرماه سال ۸۵ توسط هیات دولت مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، احد جلیلیان تاکید کرد: با ایجاد شرکت منطقه ویژه اقتصادی زاگرس، سهام داران این طرح نیز مشخص شدند که شرکت کشت و صنعت ماهیدشت، شرکت جهان فولاد غرب، شرکت روژین تاک، سازمان همیاری شهرداری‌های استان، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان، شرکت کاشی کاژه، شرکت پاک مایه، شرکت بهار دالاهو و شرکت توسعه عمران و آبادانی و مسکن کرمانشاه به عنوان سهام داران منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب تعیین شدند.

وی گفت: تاکنون مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبار سهام داران برای اجرای زیرساخت‌ها از جمله دیوارکشی، احداثساختمان اداری، باسکول، ساختمان گمرک، منبع آب، سردرب و جدول گزاری خیابان‌ها پیش بینی شده و در حال هزینه است.

فرماندار اسلام آبادغرب در ادامه با اشاره به قرارگرفتن این منطقه در مسیر راه کربلا و کریدور بین المللی حمل و نقل و مسیر ترانزیت شرق به غرب کشور، افزود: راه اندازی این منطقه زمینه ارتباط با دروازه اروپا را فراهم می‌کند و از نظر اقتصادی موقیعتی ممتاز دارد.

گفتنی است که مساحت زمین در نظر گرفته شده برای منطقه ویژه اقتصادی ۱۴۳ هکتار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز