خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه:

عملیات اجرایی گازرسانی به ۴۰ روستای گیلانغرب آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۱۳

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از پیشرفت مطلوب پروژه‌های گازرسانی به ۴۰ روستای شهرستان گیلان غرب در استان کرمانشاه خبر داد.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در خصوص وضعیت گازرسانی شهرستان گیلانغرب، گفت: با اقدامات انجام شده تاکنون بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهری این شهرستان که در شهرهای گیلانغرب و سرمست ساکنند از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سیدحمید فانی در خصوص وضعیت گازرسانی به روستاهای این شهرستان افزود: در بخش گازرسانی به روستاهای شهرستان گیلانغرب اقدامات گسترده‌ای در دست اقدام است به نحوی که در هفته دولت سال جاری پروژه گازرسانی به ۴۰ روستا در قالب دو محور حیدریه و چله در این شهرستان کلنگ زنی شد.

وی افزود: گازرسانی به این روستا‌ها در هفتم شهریور ماه جاری و مصادف با ایام هفته دولت کلنگ زنی شده و با گذشت ۵۰ روز از آن زمان پروژه گازرسانی به این روستا‌ها با سرعت مطلوب در حال انجام است.

سیدحمید فانی با اشاره به اینکه معمولا پس از آغاز کلنگ زنی پروژه‌ها حدود سه هفته زمان صرف تجهیز کارگاه می‌شود، اظهار داشت: پس از تجهیز کارگاه، تاکنون در پروژه دهستان حیدریه که شامل گازرسانی به ۲۷ روستا است عملیات حفاری و جوشکاری دو روستای محمدی و قلی قلی انجام شده و پروژه طبق برنامه زمان بندی در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: در گازرسانی به دهستان چله نیز که شامل ۱۳ روستا است تاکنون عملیات حفاری خط تغذیه و جوشکاری بخشی از پروژه انجام شده و این پروژه نیز با شتاب مناسب و طبق زمانی بندی در دست اجراست.

سید حمید فانی تاکید کرد: مردم شریف شهرستان گیلانغرب درسالهای دفاع مقدس در خط مقدم دفاع از میهن اسلامی بودند، فلذا مجموعه شرکت گاز استان کرمانشاه گسترش خدمات گازرسانی در این شهرستان را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است و اقدامات بسیار گسترده‌ای در این شهرستان خصوصا در بخش روستایی در حال اجراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز