خبرگزاری کار ایران

‍ کشف 327 کیلوگرم تریاک در "کرمانشاه"/ انهدام یک باند و دستگیری 9 قاچاقچی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۰۰۴

فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران یک باند گسترده توزیع مواد مخدر در منهدم و در این راستا 327 کیلوگرم تریاک کشف و 9 نفر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگارایلنا از کرمانشاه ، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند سازمان یافته قصد انتقال یک محموله بزرگ مواد مخدر از استان های جنوبی به "کرمانشاه" را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی خودروی قاقچاقچیان شامل 3 دستگاه سواری و 2 دستگاه کامیون در محور "کنگاور-کرمانشاه" که به شکل کاروانی و با فاصله مشخصی پشت سر هم حرکت می کردند، شده و نسبت به توقیف آنها اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران که مجوز قضائی را همراه داشتند در بازرسی های صورت گرفته از خودروهای توقیفی 327 کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در این راستا 9 نفر از اعضای باند که سرنشین خودروهای توقیفی بودند، دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز